Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      Branding in secolul XXI

      Branding in secolul XXI

      Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor
      7.0 / 10 ( 4 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2021
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      125
      ISBN:
      9786062612603
      Dimensiuni: l: 15cm | H: 23cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      „Ce-i determină pe consumatori să fie loiali unui brand?

      Victor-Emanuel Ciuciuc ne oferă, în lucrarea de față, posibile răspunsuri, și ne lansează o invitație la reflecție și la dialog.

      Explorând dinamica relației dintre etica brandului percepută de clienți (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) și echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul în care se conturează loialitatea clienților industriei de fashion, una dintre cele mai competitive și mai nestatornice industrii astăzi.”

      Lect. univ. dr. Andreea Mitan.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.