Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      Brandurile globale. O cercetare cros-culturala

      Brandurile globale. O cercetare cros-culturala

      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2009
      Publisher:
      Page Count:
      208
      ISBN:
      9786069227572
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Cartea Brandurile globale. O cercetare cros-culturala ofera o sinteza pertinenta a unui domeniu de stringenta actualitate: problematizarea comunicarii publicitare la nivel teoretic si aplicativ. Lucrarea de fata isi propune o radiografie a semnului publicitar, in forma lui cea mai cunoscuta si in acelasi timp cea mai complexa: brandul. Ceea ce ne intereseaza in mod special in acest demers este modul in care sunt decodate sensurile asociate unui brand, daca este vorba despre o imagine mentala, despre un conglomerat de sensuri, despre un mit in sensul barthesian al termenului, cu alte cuvinte care sunt mecanismele dupa care functioneaza un brand, cum se modifica intelesul lui in timp si in spatiu. Perspectiva pe care o propunem este una in mod esential semiotica, a brandului ca semn purtator de semnificatie, a brandului ca semn special intre semnele publicitare.
       

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.