Cartea Brandurile globale. O cercetare cros-culturala ofera o sinteza pertinenta a unui domeniu de stringenta actualitate: problematizarea comunicarii publicitare la nivel teoretic si aplicativ. Lucrarea de fata isi propune o radiografie a semnului publicitar, in forma lui cea mai cunoscuta si in acelasi timp cea mai complexa: brandul. Ceea ce ne intereseaza in mod special in acest demers este modul in care sunt decodate sensurile asociate unui brand, daca este vorba despre o imagine mentala, despre un conglomerat de sensuri, despre un mit in sensul barthesian al termenului, cu alte cuvinte care sunt mecanismele dupa care functioneaza un brand, cum se modifica intelesul lui in timp si in spatiu. Perspectiva pe care o propunem este una in mod esential semiotica, a brandului ca semn purtator de semnificatie, a brandului ca semn special intre semnele publicitare.
Brandurile globale. O cercetare cros-culturala
Categorii:
Limba:
Romana
Data publicarii:
2009
Editura:
Nr. pagini:
208
ISBN:
9786069227572
Indisponibil
Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!
