Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      Brandwashed. Trucuri prin care companiile ne manipuleaza mintile si ne conving sa cumparam

      Brandwashed. Trucuri prin care companiile ne manipuleaza mintile si ne conving sa cumparam

      7.3 / 10 ( 10 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2013
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      416
      ISBN:
      9786068360294
      Dimensions: l: 14.5cm | H: 20.5cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      „Anul trecut am hotărât să mă supun unei cure de dezintoxicare de branduri. Mai precis, am hotărât să nu mai cumpăr niciun nou brand timp de un an. Mi-am propus să folosesc în continuare obiectele pe care deja le deţineam –haine, telefon mobil şi altele asemenea. Dar nu aveam voie să cumpăr nici măcar un singur brand nou. Cum definesc termenul „brand”? Păi, în specialitatea mea privesc viaţa printr-un set de lentile foarte speciale: unele prin care aproape tot ce există în lume –telefoanele mobile şi computerele pe care le utilizăm, ceasurile şi hainele pe care le purtăm, filmele pe care le vizionăm, cărţile pe care le citim, alimentele pe care le mâncăm, vedetele şi echipele sportive pe care le idolatrizăm –este perceput ca brand. Ceva prin care declarăm lumii ce suntem sau ce dorim să fim. Cu toate acestea, eram hotărât să încerc să dovedesc că se poate rezista tuturor tentaţiilor cu care ne asaltează cultura de consum.” Martin Lindstrom

      „În ultimii cinci ani am citit din scoarță-n scoarță doar două cărți de afaceri: Buyology și Brandwashed. Nu este doar o coincidență faptul că Martin Lindstrom le-a scris pe amândouă.” Steven Levitt, profesor de economie la Universitatea din Chicago

      „Dacă vrei să înveți cum să navighezi printre promisiunile deșarte privind sănătatea ta pe care marketerii ți le vând și cum să iei decizii inteligente cu privire la modul în care să-ți cheltui banii este imperios necesar să citești această carte.” Dr. Mehmet Oz

      „Sunt fascinată de cartea scrisă de Martin, am căutat întotdeauna atât ca femeie de afaceri, cât și ca un consumator individual să găsesc metode pentru a cumpăra inteligent! Martin mi-a schimbat modul în care mă raportez la branduri și la comportamentul consumatorilor. De-a dreptul o iluminare!” Tyra Banks

      „Părinții care vor citi această carte își vor lua lumea în cap. Marketerii pricepuți vor lua notițe.” Fortune

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.