Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      Catre o istorie a cartii: carte, lectura si comert in Romania secolului XX
      Catre o istorie a cartii: carte, lectura si comert in Romania secolului XX

      Catre o istorie a cartii: carte, lectura si comert in Romania secolului XX

      7.3 / 10 ( 4 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2022
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      300
      ISBN:
      9786067496222
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Adaugă în coș
      5200
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Lucrarea de față constituie o relevantă contribuție la cercetarea dezvoltării pieței de carte din România secolului XX, cu implicații profunde pentru viitorul acestui sector important.

      Prof univ. dr. Delia Cristina Balaban
      Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, Universitatea Babeș-Bolyai (UBB), Cluj-Napoca

      Tema generală a cercetării este destinul cărții în cultura noastră modernă, autorul ramificând-o și urmărind diversele ei filoane, influențe și implicații în țesuturile adânci ale societății, conjugând astfel multiple perspective de analiză: sociologice, economice, politice, instituționale, administrative, educative și culturale. Astfel că formarea și evoluția pieței de carte în spațiul românesc, în perioada de timp care face obiectul cercetării, sunt analizate printr-o raportare sistematică la tranziția structurilor politice și economice spre modernitate, la condițiile sociale în care a avut loc acest proces, la dificultățile și obstacolele, de tot felul, pe care le-a întâmpinat în diferite momente. Așadar, autorul reușește să proiecteze asupra temei o perspectivă realmente interdisciplinară, să articuleze într-o imagine complexă informații și analize despre contextele economice, sociale, educaționale și instituționale care influențau și condiționau producția de carte, difuzarea și consumul ei.

      Lucrarea de față impresionează prin bogăția și varietatea surselor studiate și invocate, prin modul adecvat în care plasează istoria cărții în istoria socială, economică și politică a societății românești, prin deplasarea explicației din sfera strict spirituală și culturală spre condițiile economice și sociale care influențeză producția și distribuția cărții, cele care încurajează și descurajează achiziția de carte, precum și motivațiile care stimulează lectura. Judecățile autorului asupra unor situații istorice problematice, asupra unor personalități din istoria cărții românești, sunt echilibrate dar nu lipsite de critică, autorul delimitându-se, nuanțat, de clișeele și etichetele simpliste, de interpretările care generalizează nefiresc.

      Prof. univ. dr. Grigore Georgiu
      Facultatea de Comunicare și Relații Publice, Școala Națională de studii Politice și Administrative (SNSPA), București

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.