ÎNVAȚĂ FORMULA POTRIVITĂ PENTRU A ADUCE CREATIVITATE ÎN COMPANIA TA
Te-ai întrebat vreodată de unde vin ideile mari, revoluționare? Cum reușesc inovatorii să intuiască oportunitățile pentru a transforma o industrie, oportunități pe care toți ceilalți nu le observă?
Contrar opiniei comune, inovația nu este o artă mistică interzisă muritorilor de rând. Cele patru lentile ale inovației ne demonstrează că acest mit răspândit este fals și că inovația este ceva metodic și sistematic pe care oricine o poate obține.
Întrebându-se cum au ajuns la ideile lor revoluționare cei mari inovatorii ai lumii – Steve Jobs, Richard Branson, Jeff Bezos, și mulți alții – autorul Rowan Gibson identifică patru perspective-cheie care te vor ajuta să descoperi oportunități ascunse și să devii un deschizător de drumuri:
• Contestând ortodoxiile — Ce-ar fi dacă regulile din domeniul, piața sau industria ta sunt depășite, nu mai sunt necesare, sau sunt pur și simplu greșite? • Valorificând tendințele — Care sunt schimbările și discontinuitățile care îți vor da energia necesară, acum și în viitor, pentru a face un salt important înainte? •Canalizând resursele — Cum poți rearanja abilitățile și bunurile deja existente în combinații noi care să le depășească valoarea pe care ar avea-o luate separat? • Înțelegând nevoile — Care sunt nevoile nesatisfăcute și frustrările pe care ceilalți le ignoră?
Cu un design full-color unic, exemple care îți dau de gândit și o secțiune cu cei 8 pași pentru a ajunge să faci o descoperire, Cele 4 lentile ale inovației te va învăța cum să trezești geniul creator și să faci inovațiile radicale în afaceri o realitate obișnuită în compania ta.
„Rowan Gibson a făcut o treabă excelentă cu „dezasamblarea” procesului de inovație.
— Philip Kotler, profesor emerit de marketing internațional la Catedra S.C. Johnson a Kellogg School of Management, Northwestern University
„Este o lucrare excelentă pentru specialiștii și pentru organizațiile care caută să facă din inovație o parte a ADN-ului lor.”
— Camille Mirshokrai, director general al Leadership Development și asociat la Accenture
„Cele 4 lentile ale inovației a lui Rowan Gibson te va inspira să gândești la scară mare, să privești cu alți ochi provocările cu care te confrunți și să acționezi cu îndrăzneală pentru a schimba lumea.”
— Robert B. Tucker, autorul cărții Driving Growth Through Innovation