Indiferent de Dumnezeul ceresc sau stapanitorul lumesc care ii carmuieste pe oamenii de pe toate continentele lumii, in rafturile supermarketurilor de pretutindeni, in birouri si pe strazi domnesc imparati cu mult mai puternici: „Coca-Cola, Mercedes, Nokia, Sony, Diesel, Nintendo, Nike, IBM, McDonald's, Microsoft„
Acest dictionar al brandurilor, alcatuit in urma unor cercetari riguroase, va prezinta date uimitoare despre marci care ne inconjoara la tot pasul-de la Adidas la brichetele Zippo si de la batistele de hartie Tempo pana la tigaretele Gauloises. Sunt amintite toate amanuntele importante: de la data infiintarii firmei pana la ideea de baza si produsele concurente.
Cele mai importante 500 marci ale lumii
Categories:
Language:
Romana
Publishing Date:
2007
Publisher:
Cover Type:
Paperback
Page Count:
344
ISBN:
9789736979644
Dimensions: l: 14cm | H: 20cm
Unavailable
Price applicable only to online purchases!
Free Gift Wrapping!
Free shipping over 150 RON
You can return it in 14 days
You got questions? Contact Us!