Indiferent de Dumnezeul ceresc sau stapanitorul lumesc care ii carmuieste pe oamenii de pe toate continentele lumii, in rafturile supermarketurilor de pretutindeni, in birouri si pe strazi domnesc imparati cu mult mai puternici: „Coca-Cola, Mercedes, Nokia, Sony, Diesel, Nintendo, Nike, IBM, McDonald's, Microsoft„
Acest dictionar al brandurilor, alcatuit in urma unor cercetari riguroase, va prezinta date uimitoare despre marci care ne inconjoara la tot pasul-de la Adidas la brichetele Zippo si de la batistele de hartie Tempo pana la tigaretele Gauloises. Sunt amintite toate amanuntele importante: de la data infiintarii firmei pana la ideea de baza si produsele concurente.
Cele mai importante 500 marci ale lumii
Categorii:
Limba:
Romana
Data publicarii:
2007
Editura:
Tip coperta:
Paperback
Nr. pagini:
344
ISBN:
9789736979644
Dimensiuni: l: 14cm | H: 20cm
Indisponibil
Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!