Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Clienti pe viata
      Clienti pe viata

      Clienti pe viata

      Cum sa transformi acel cumparator ocazional intr-un client pe viata
      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Legare:
      Paperback
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2008
      Editura:
      Nr. pagini:
      264
      Traducatori:
      Tara de origine:
      SUA
      Limba originala:
      Engleza
      Titlu original:
      Customers For Life: How To Turn That One-Time Buyer Into a Lifetime Customer
      Culori Text:
      O culoare
      Culori Coperta:
      Policromie
      Editia:
      I
      ISBN:
      9789738875029
      Dimensiuni: l: 14.5cm | H: 20.5cm | 1.5cm | 0.255g
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Clienţi pe viaţă este ediţia complet revizuită şi actualizată a lucrării clasice scrisă de Carl Sewell despre serviciile oferite clienţilor, cu cinci capitole noi. Apelând la principiile care au transformat reprezentanţa sa auto într-o afacere de aproape un miliard de dolari şi l-au făcut unul dintre cei mai mari dealeri din SUA, Carl Sewell exemplifică modul în care trebuie parcurs drumul către succes.

      Care este metoda demonstrată în timp a lui Sewell? Descoperiţi ce vor clienţii şi asiguraţi-vă că exact acel lucru &icircl şi primesc. Transformaţi-vă angajaţii în superstaruri ale serviciilor; obţineţi de la clienţi ponturi bune în ceea ce priveşte serviciile de calitate şi faceţi-vă reclamă într-un mod care vă avantajează. Indiferent dacă deţineţi o corporaţie sau sunteţi la început de drum, metodele demonstrate ale lui Sewell vă vor învigora afacerea – precum şi viitorul. Într-o epocă în care câştigarea încrederii şi loialităţii clientului este mai importantă decât oricând, Carl Sewell vă arată cum să transformaţi cumpărătorii ocazionali în clienţi pe viaţă.

      “Pentru a ajunge la un succes extraordinar este esenţial să le oferi clienţilor ceea ce vor. Carl şi echipa lui au fixat un nou standard pentru noi toţi.”

      David Glass, Preşedintele Wal-Mart Stores Inc.

      “Cartea anului… modul în care abordează Sewell serviciile va funcţiona la fel de bine şi pentru companii mari, şi pentru companii mici. Sfatul meu este să vă apucaţi de ea cu entuziasm, să vă amuzaţi, să meditaţi – şi să acţionaţi imediat.” Tom Peters

      “Nu există o singură pagină fără o lecţie instructivă pentru managerii care se luptă să obţină avantaje competitive prin intermediul serviciilor. Este o adevărată bijuterie!” Prof. Leonard A. Schlesinger, Harvard Business School

      Nu îmi pot imagina că ar putea exista vreo afacere sau vreun om de afaceri care să nu poată beneficia de pe urma acestei cărţi… ar putea învigora orice întreprindere. Tom Peters
       

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.