Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      Communication publiques et organisationnelles

      Communication publiques et organisationnelles

      Intersections des savoirs
      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Franceza
      Data publicarii:
      2016
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      204
      ISBN:
      9789737115508
      Dimensiuni: l: 15.5cm | H: 23.5cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere
      O culegere de studii nuantate, elaborate pe baza unor perspective teoretice de actualitate si a unor cercetari originale, cu privire la transformarile organizationale si institutionale determinate de dezvoltarea fara precedent a noilor tehnologii ale informatiei si comunicarii.


      DESCRIERE
      Volumul reuneste texte prezentate la cea de-a douazecea editie a colocviului franco-roman, organizat la Universitatea Bucuresti in 2014.
      Sunt abordate subiecte diferite, precum flash-mob-urile, platformele de crowdfunding, gastronomia frantuzeasca ori dispozitivele stiintifico-politice, intr-o pluralitate de perspective ce reflecta diversitatea raporturilor dintre contextele socioculturale si practicile numerice.
      Sunt, de asemenea, analizate practicile de reprezentare si de participare politica intr-un context marcat de hiperconectivitate – semn al unei democratii asa-zis decentralizate si policentrice.

      DESPRE AUTORI
      Textele reunite in volum sunt semnate de universitari din Franta si Romania, specialisti in stiintele informatiei si ale comunicarii.

      Editori:
      - Prof. univ. dr. CAMELIA BECIU, Universitatea Bucuresti, specialista in sociologie, comunicare politica si comunicare mediatica

      - Conf. univ. dr. SYLVIE ALEMANNO, Université de Nice Sophia-Antipolis, Franta, specialista in comunicare organizationala
      - Lector univ. dr. DENISA-ADRIANA OPREA, SNSPA, specialista in teoria comunicarii

      SALES POINTS
      - analize originale, solid fundamentate teoretic si empiric, elaborate intr-un limbaj accesibil, ale unor fenomene sociale de mare actualitate;
      - unitatea compozitiei – spre deosebire de majoritatea publicatiilor de gen, textele pot fi citite intr-o cheie unitara, asemenea unui „roman” oglindind complexele fatete ale lumii contemporane;

      - de interes pentru sociologi, jurnalisti, specialisti in stiintele comunicarii, universitari si studenti, dar si pentru publicul larg.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.