Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru posibilele întârzieri în preluarea și livrarea comenzilor și vă mulțumim pentru înțelegere.

      Creative 4Cast: A New Solution for the Future of Advertising

      Creative 4Cast: A New Solution for the Future of Advertising

      6.0 / 10 ( 2 voturi)
      Limba:
      Engleza
      Data publicarii:
      2012
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      160
      ISBN:
      9781907794278
      Dimensiuni: l: 13.8cm | H: 21.6cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Advertising has always had a clear objective: to promote the sales of a product. The success of an advertising campaign is determined by the success of the client's business/brand. But with the advent of social and digital media and the extraordinary changes in the media landscape in general, advertising companies must reassess their roles and ways of operating in order to continue achieving success for their clients. This book presents a manifesto for the changing face of advertising. But rather than a revolution, this change is more of an evolution. Creative thought has to evolve, creative professionals have to evolve and therefore advertising agencies, too, have to evolve. Leading advertising practitioner Emanuele Nenna provides ideas and direction for this evolution in this timely and important book for everyone involved in the advertising sector.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.