Subiectul cartii presupune o excursie imaginara in mai multe parti ale lumii. Business nu Pleasure. Doar cu pretul unui minimal efort de transpunere, citittorul poate sa faca un scurt periplu in Statele Unite, America de Sud, o parte a Europei si doua state asiatice mai mult decat atractive: Japonia si Chinia. Astfel, el poate sa paseasca mental prin sedii sau puncte de lucru ale unor colosi care au dominat, vreme de ani buni, ierarhii mondiale precum Forbes sau Fortune 500 pentru ca au avut mereu rezultate financiare de exceptie.De asemenea, pentru ca este o lucrare de marketing, cartea isi face datoria fundamentala de a vinde. Printre marfurile expuse vom regasi aici principii, idei, ponturi sau citate cu talc ale unor oameni precum Leo Burnett, de exemplu. Pentru ca perioada de referinta este 2007 - 2010, subiectul este cald si de actualitate dar problema tratata e departe de a fi rezolvata.
Categories:
Language:
Romana
Publishing Date:
2012
Publisher:
Cover Type:
Paperback
Page Count:
246
ISBN:
9789730137668
Dimensions: l: 14.5cm | H: 21cm
3600
Next Day Delivery!
Limited
Today by bike delivery
Next Day Delivery!
Next Day Delivery!
Price applicable only to online purchases!
Free Gift Wrapping!
Free shipping over 150 RON
You can return it in 14 days
You got questions? Contact Us!
