Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      Criza in publicitate

      Criza in publicitate

      Derapaje si provocari in marile companii din lume
      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2012
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      246
      ISBN:
      9789730137668
      Dimensions: l: 14.5cm | H: 21cm
      Add to cart
      3600
      Next Day Delivery! Limited
      Today by bike delivery
      Next Day Delivery!

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Subiectul cartii presupune o excursie imaginara in mai multe parti ale lumii. Business nu Pleasure. Doar cu pretul unui minimal efort de transpunere, citittorul poate sa faca un scurt periplu in Statele Unite, America de Sud, o parte a Europei si doua state asiatice mai mult decat atractive: Japonia si Chinia. Astfel, el poate sa paseasca mental prin sedii sau puncte de lucru ale unor colosi care au dominat, vreme de ani buni, ierarhii mondiale precum Forbes sau Fortune 500 pentru ca au avut mereu rezultate financiare de exceptie.De asemenea, pentru ca este o lucrare de marketing, cartea isi face datoria fundamentala de a vinde. Printre marfurile expuse vom regasi aici principii, idei, ponturi sau citate cu talc ale unor oameni precum Leo Burnett, de exemplu. Pentru ca perioada de referinta este 2007 - 2010, subiectul este cald si de actualitate dar problema tratata e departe de a fi rezolvata.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.