Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Cultura serviciilor superioare

      Cultura serviciilor superioare

      Metoda confirmată prin care să vă încântați clienții, colegii și pe toți cei care vă ies în cale.
      8.5 / 10 ( 15 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2013
      Publisher:
      Page Count:
      376
      Translator:
      ISBN:
      9786068360492
      Dimensions: l: 14.5cm | H: 20.5cm
      Add to cart
      6900
      Next Day Delivery! In stock

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      RON KAUFMAN ne poartă într-o călătorie în noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor studii de caz dinamice și a unor exemple de bună practică, veți afla în ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume și cum puteți urma calea spre transformarea superioară a serviciilor.

      ,,De-a lungul anilor, am asistat la schimbări profunde în atitudinile și acțiunile oamenilor și la îmbunătățiri semnificative ale performanței multor companii în domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile câștiguri în ceea ce privește reputația, cota de piață și profiturile. Organizațiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucură de un avantaj competitiv sustenabil, atrăgând clienți mai fideli și angajați mai talentați și mai motivați.”

      Ron Kaufman

      Citiți această carte și aplicați pașii sugerați. Veți asista la transformarea culturii organizaționale din firma dumneavoastră și la schimbarea ireversibilă a perspectivei pe care o aveți asupra serviciilor. Ron Kaufman a dezlegat misterul serviciilor. Pregătiți-vă pentru o incursiune excepțională într-o lume total nouă.

      MARSHALL GOLDSMITH, autorul bestsellerului What Got You Here Wonʼt Get YouThere

      Am asistat la evoluția peisajului corporatist. Și am văzut că numeroase aspecte au rămas statice - neschimbate, dar nu de neschimbat. Ron Kaufman ne arată cum putem evolua cu ajutorul cărții sale, Cultura serviciilor superioare. Acesta este scopul absolut: să ne înălțăm și să ne ridicăm deasupra zilei de ieri.

      WARREN BENNIS

      Ron Kaufman ne dezvăluie în mod convingător motivul pentru care tipul adecvat de servicii vă poate transforma afacerea, oferind totodată un plan detaliat și ușor de urmat. Toți deținătorii funcției de CEO, toți managerii și angajații care furnizează servicii altora, nu numai că ar trebui să citească această carte, ci să o utilizeze ca referință permanentă.

      ADRIAN GOSTICK și CHESTER ELTON, autorii bestsellerului The Carrot Principle

      O carte care ar trebui să fie lectură obligatorie la şcoală. O carte care poate schimba oameni, companii sau chiar o ţară întreagă. O carte care mie mi-a lărgit orizontul şi mi-a schimbat mentalitatea.

      DRAGOȘ ANASTASIU, Președinte Eurolines Group & TUI TravelCenter

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.