Cartea analizeaza managementul si cultura companiilor in functie de tipul lor (companii antreprenoriale romanesti, afaceri internationale de familie cu traditie de mai multe generatii si corporatii multinationale) si dezvaluie legaturile dintre stadiile managementului eticii din cadrul acestora, increderea in top management si loialitatea angajatilor fata de ele. In afara de interesul stiintific general, studiul releva insight-uri foarte interesante despre managementul si specificul cultural al organizatiilor for profit din Romania, despre cultura integritatii impartasita de catre angajati, increderea si loialitatea acestora, modul in care se raporteaza la management, la organizatie, la munca si despre cai relevante si inedite de a le imbunatati.
Cum gandesc organizatiile for profit?
Categories:
Language:
Romana
Publishing Date:
2023
Publisher:
Cover Type:
Hardcover
Page Count:
366
ISBN:
9786069260449
Dimensions: l: 17cm | H: 24cm
7800
Next Day Delivery!
In stock
Today by bike delivery
Next Day Delivery!
Next Day Delivery!
Price applicable only to online purchases!
Free Gift Wrapping!
Free shipping over 150 RON
You can return it in 14 days
You got questions? Contact Us!