Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      Cum sa scrii scrisori de vanzari care vand
      Cum sa scrii scrisori de vanzari care vand

      Cum sa scrii scrisori de vanzari care vand

      Secretele unui direct mail de succes
      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Legare:
      Paperback
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2008
      Editura:
      Link-uri:
      Nr. pagini:
      408
      Traducatori:
      Tara de origine:
      UK
      Limba originala:
      Engleza
      Titlu original:
      How To Write Sales Letters That Sell
      Culori Text:
      O culoare
      Culori Coperta:
      Policromie
      Editia:
      I
      ISBN:
      9789738874930
      Dimensiuni: l: 16.5cm | H: 23.5cm | 2.6cm | 0.49g
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      „Am descoperit scrierile lui Drayton Bird în 1996, când în mână mi-a căzut ediţia în limba engleză a <How to write sales letters that sell>. Habar n-aveam atunci despre cine este Drayton Bird, dar cartea mi s-a părut fascinantă şi plină de bun simţ, mai ales prin simplitatea şi concreteţea limbajului folosit. Nu-l găseam ca fiind acel “lingo” de marketing, plin de noţiuni care fac femeile să-ţi cumpere de băut, ci – dimpotrivă – părea o conversaţie între amici, plină de afecţiune.”
      Şerban Goran, preşedinte Asociaţia Română de Marketing Direct

      „Citiţi această carte şi renunţaţi la serviciile agenţiilor, avocaţilor si consilierilor plătiţi să redacteze scrisori.”
      Tim Ambler, Senior Research Fellow, London Business School

      „Am descoperit scrierile lui Drayton Bird în 1996, când în mână mi-a căzut ediţia în limba engleză a <How to write sales letters that sell>. Habar n-aveam atunci despre cine este Drayton Bird, dar cartea mi s-a părut fascinantă şi plină de bun simţ, mai ales prin simplitatea şi concreteţea limbajului folosit. Nu-l găseam ca fiind acel “lingo” de marketing, plin de noţiuni care fac femeile să-ţi cumpere de băut, ci – dimpotrivă – părea o conversaţie între amici, plină de afecţiune.”
      Şerban Goran, preşedinte Asociaţia Română de Marketing Direct

      „Citiţi această carte şi renunţaţi la serviciile agenţiilor, avocaţilor si consilierilor plătiţi să redacteze scrisori.”
      Tim Ambler, Senior Research Fellow, London Business School

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.