Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email


Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      • English
      Login
      Librării
      Română
      • English
      Librării Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Coșul tău este gol.
      Finalizare comandăComandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      • carturesti.ro
      • Carte straina
      • Business si economie
      • Tehnici de management
      • Customer Portfolio Management
      „Customer Portfolio Management”  în librăriile Cărturești
      În această perioadă, nu putem garanta acuratețea stocurilor. Te invităm să ai un plan de rezervă pentru situațiile în care produsul dorit este de negăsit la raft sau a fost vândut.

      Acest articol este disponibil doar pentru comanda online.
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Customer Portfolio Management
      Customer Portfolio Management
      Customer Portfolio Management

      Customer Portfolio Management

      Creating Value With a Large Leaky Bucket of Customers
      Fred Selnes, Michael D. Johnson
      0.0 / 10 ( 0 voturi) Nota ta:
      Categorii:
      Tehnici de management
      Limba:
      Engleza
      Data publicarii:
      2025
      Editura:
      MIT Press
      Tip coperta:
      Hardcover
      Nr. pagini:
      144
      ISBN:
      9780262049627
      Dimensiuni: l: 16cm | H: 23.6cm | 2cm | 350g
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      21000
      Stoc furnizor
      Livrare în 2-3 săptămâni!
      Găsește-mă în librării!

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      How to create value with all the customers in a portfolio, from the stronger relationships that increase profit margins to the weaker relationships that increase scale. Which would you rather have: a smaller, watertight bucket of loyal customers or a larger, leaky bucket of both loyal and not-so-loyal customers? In Customer Portfolio Management, Fred Selnes and Michael Johnson argue that for most companies and organizations the larger leaky bucket is more valuable. While loyal customers are generally more profitable, the weaker, or "leaky," relationships in a portfolio provide scale economies and a source of future loyal customers. The basic principle behind customer portfolio management (CPM), they explain, is to view a company's market strategies as long-term investments in the strength of relationships over an entire portfolio of current and future customers. This book helps business leaders understand when and how much to focus on acquiring customers, how to defend and leverage those relationships, and how to convert some of these relationships into stronger, more profitable ones. The authors present an implementable framework for CPM that involves: (1) segmenting customers into strangers, acquaintances, friends and partners; (2) understanding the lifetime value, or revenues and costs over time, across relationship segments; and (3) determining when and how much to invest in customer acquisition, relationship defense, relationship leverage, and relationship conversion. Case studies and examples that include Amazon, Apple, IKEA, and dozens of other companies are used along the way to illustrate effective portfolio management principles and growth strategies.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.

      Linkuri utile

      • Despre Cărturești 
      • Joburi 
      • Asistență 
      • Livrare in librărie 
      • Costuri de transport 
      • Politica de confidențialitate 
      • Politică de retur 
      • Blog carturesti.ro 
      • Comandă prin SEAP/SICAP 
      

      Livrare gratuită

      pentru comenzi peste 150 de lei dacă toate produsele pot fi livrate într-un singur colet.

      

      Livrare internațională

      livrăm povești și comenzi care depășesc granițele, la un preț avantajos, oriunde în Europa (detalii)

      Follow Us

      

      Asistență telefonică

      Suport comenzi și ofertă online
      Luni - Vineri: 9:00 - 20:00 Sâmbată - Duminică: 10:00 - 18:00
      tel.: 0376 448 000 email: ecomenzi@carturesti.info

      Abonează-te la newsletter și ai -10% reducere la prima comandă

      Primește promoții, noutăți și oferte personalizate direct în Inbox




      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      • Documente si autorizații
      • Declarație accesibilitate
      © Direct Client Services SRL 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      CUI 11648548, J1999003061406
      Personalizează