Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email


Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      • English
      Login
      Librării
      Română
      • English
      Librării Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Coșul tău este gol.
      Finalizare comandăComandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      • carturesti.ro
      • Carte
      • Business si economie
      • Economie
      • Diagnosticarea organizatiei
      „Diagnosticarea organizatiei”  în librăriile Cărturești
      În această perioadă, nu putem garanta acuratețea stocurilor. Te invităm să ai un plan de rezervă pentru situațiile în care produsul dorit este de negăsit la raft sau a fost vândut.

      Acest articol este disponibil doar pentru comanda online.
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Diagnosticarea organizatiei

      Diagnosticarea organizatiei

      Ion Popa, Ion Verboncu, Simona Catalina Stefan
      5.0 / 10 ( 4 voturi) Nota ta:
      Categorii:
      Economie
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2020
      Editura:
      Pro Universitaria
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      222
      Colectie:
      Biblioteca de Management
      ISBN:
      9786062611798
      Dimensiuni: l: 15cm | H: 24cm
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      3900
      Livrare în 24h! (a doua zi) Stoc limitat
      Livrare astăzi cu bicicleta.
      Livrare în 24h! (a doua zi)
      Găsește-mă în librării!

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      CUPRINS


      Introducere ......................................................................................................... 7

      Capitolul 1 - Locul şi rolul diagnosticării în management

      1.1 Clarificări terminologice .......................................................................... 11

      1.2 De la amatorism la profesionalism în management ................................. 19

      1.3 Instrumentarul managerial. Locul şi rolul diagnosticării în

      management ............................................................................................. 23

      Capitolul 2 - Diagnosticarea – aspecte teoretice şi metodologice

      2.1 Despre diagnosticare ................................................................................ 31

      2.2 Diagnosticarea – repere metodologice ..................................................... 39

      A. Ce presupune pregătirea diagnosticării

      (prediagnosticarea)? ....................................................................... 40

      B. Care este conţinutul documentării preliminare? ............................ 45

      C. Analiza viabilităţii manageriale şi economice ............................... 61

      D. Evidenţierea cauzală a principalelor puncte forte (atuuri) şi puncte slabe (disfuncţionalităţi) .......................................... 71

      E. Diagnosticarea mediului extern al organizaţiei;

      evidenţierea oportunităţilor şi a ameninţărilor

      (vulnerabilităţilor) .......................................................................... 72

      F. Determinarea potenţialului de viabilitate ....................................... 73

      G. Recomandări strategico-tactice ...................................................... 76

      H. Redactarea studiului de diagnosticare............................................ 77

      Capitolul 3 - Modele şi metode de diagnosticare

      3.1 Modele de diagnosticare organizaţională ................................................. 78

      3.1.1 Definirea şi caracteristicile modelelor de diagnosticare ................. 78

      3.1.2 Modele de diagnosticare bazate pe teoria sistemelor

      deschise .......................................................................................... 80

      3.1.3 Analiza câmpului de forţe .............................................................. 82

      3.1.4 Modelul Leavitt ............................................................................. 83

      3.1.5 Modelul Six Box ............................................................................ 85

      3.1.6 Modelul Stea al lui Galbraith ......................................................... 87

      3.1.7 Modelul congruenţei al lui Nadler şi Tushman ............................. 88

      3.1.8 Modelul 7-S ................................................................................... 93

      3.1.9 Modelul Bolman şi Deal ................................................................ 95

      3.1.10 Modelul Burke-Litwin .................................................................. 97

      3.2 Metode folosite în diagnosticarea internă ................................................ 99

      6

      3.2.1 Arborele cauzelor (diagrama cauzelor sau diagramaarbore) .......................................................................................... 100

      3.2.2 Metoda întrebărilor (QQCQCP) .................................................. 101

      3.2.3 Metoda brainstorming .................................................................. 103

      3.3 Metode de diagnosticare a mediului ambiant (extern) -

      Analiza PESTEL .................................................................................... 106

      3.4 Metode de diagnosticare globală a organizaţiei (internă şi

      externă) - Analiza SWOT ...................................................................... 110

      Capitolul 4 - Aplicaţie. Diagnosticarea unei organizaţii ............................. 116

      4.1 Pregătirea diagnosticării (prediagnosticarea) ......................................... 116

      4.2 Documentare preliminară ....................................................................... 118

      4.2.1 Caracteristicile tipologice ale firmei investigate ......................... 118

      4.2.2 Managementul companiei şi mecanismele de

      funcţionare ale acestuia................................................................ 119

      4.2.3 Situaţia economico-financiară ..................................................... 150

      4.3 Analiza viabilităţii manageriale şi economice a companiei ................... 152

      4.3.1 Analiza viabilităţii manageriale ................................................... 152

      4.3.2 Analiza viabilităţii economice ..................................................... 180

      4.3.3 Simptome pozitive şi negative ..................................................... 188

      4.4 Evidenţierea cauzală a principalelor puncte forte şi puncte

      slabe (disfuncţionalităţi) ......................................................................... 188

      4.5 Diagnosticarea mediului ambiant al întreprinderii.

      Determinarea oportunităţilor şi a ameninţărilor ..................................... 198

      4.6 Determinarea potenţialului de viabilitate al întreprinderii ..................... 201

      4.6.1 Determinarea potenţialului intern de viabilitate .......................... 201

      4.6.2 Determinarea potenţialului extern de viabilitate .......................... 204

      4.6.3 Determinarea potenţialul global de viabilitate al

      întreprinderii ................................................................................ 206

      4.7 Recomandări strategico-tactice de amplificare a potenţialului

      de viabilitate ........................................................................................... 206

      4.8 Postdiagnosticarea .................................................................................. 210

      BIBLIOGRAFIE ............................................................................................ 217
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.

      Linkuri utile

      • Despre Cărturești 
      • Joburi 
      • Asistență 
      • Livrare in librărie 
      • Costuri de transport 
      • Politica de confidențialitate 
      • Politică de retur 
      • Blog carturesti.ro 
      • Comandă prin SEAP/SICAP 
      

      Livrare gratuită

      pentru comenzi peste 150 de lei dacă toate produsele pot fi livrate într-un singur colet.

      

      Livrare internațională

      livrăm povești și comenzi care depășesc granițele, la un preț avantajos, oriunde în Europa (detalii)

      Follow Us

      

      Asistență telefonică

      Suport comenzi și ofertă online
      Luni - Vineri: 9:00 - 20:00 Sâmbată - Duminică: 10:00 - 18:00
      tel.: 0376 448 000 email: ecomenzi@carturesti.info

      Abonează-te la newsletter și ai -10% reducere la prima comandă

      Primește promoții, noutăți și oferte personalizate direct în Inbox




      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      • Documente si autorizații
      • Declarație accesibilitate
      © Direct Client Services SRL 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      CUI 11648548, J1999003061406
      Personalizează