Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      Dictionar enciclopedic de comunicare si termeni asociati

      Dictionar enciclopedic de comunicare si termeni asociati

      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2014
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      576
      ISBN:
      9786061803620
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Cititorul se afla in fata primei lucrari de acest tip in Romania. Abordarile pluridisciplinare, inter si transdisciplinare ale comunicarii au un rol important in formarea noilor generatii de adulti, care descopera performantele si limitele in domeniul comunicarii, limbajele si mecanismele specifice. Ideea unui dictionar de termeni din zona comunicarii a prins contur in anul 1997 si se concretizeaza in 2014, dupa multi ani de cercetare si perseverenta.



      Dictionarul in cifre

      • este realizat de 50 specialisti
      • sunt reprezentate 22 de universitati, 2 institute de cercetare, precum si institutii mass media din 8 tari
      • contine aproximativ 800 de concepte/termeni
      • au fost utilizate peste 1.500 de surse bibliografice – monografii, publicatii seriale, rapoarte de cercetare
      Din cuprins



      Dictionarul cuprinde termeni din: jurnalism, publicitate, relatii publice, sociologia comunicarii, comunicare politica, psihologia comunicarii, marketing, redactare, mass media, noile tehnologii de comunicare, analiza, argumentare, retorica, cercetarea comunicarii, modele ale comunicarii, audienta, comunicare interpersonala, discurs, comunicare sociala, persuasiune, comunicare publica, influenta sociala, manipulare, propaganda, studii culturale, dreptul comunicarii



      Puncte forte

      • abordare pluridisciplinare, inter si transdiciplinare a comunicarii
      • colectiv international de specialisti
      • selectie atenta a termenilor relevanti cu accent pe zona de cercetare a comunicarii
      • definitii insotite de explicatii pertinente si utile
      • numeroase surse bibliografice
      Despre coordonator



      Dl. Marian Petcu este licentiat in Jurnalism, doctor in Sociologie. Conferentiar la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Departamentul de Antropologie Culturala si Comunicare. Titular al cursurilor Introducere in Teoriile Comunicarii, Metode de Cercetare, Istoria presei romane. Membru al Societatii de Stiinte Istorice din Romania, L'Union Internationale de la Presse Francophone, al Institutului Cultural Balcanic, Societatii Presei si a Ziaristilor Francofoni.



      Public tinta



      DEC a fost gandit pentru studenti, dar se adreseaza in egala masura practicienilor si formatorilor din domeniile jurnalism, publicitate, relatii publice, sociologie, psihologie, drept, antropologie, filologie, marketing, stiinte militare etc.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.