Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      Efectul miliardarului prin forte proprii

      Efectul miliardarului prin forte proprii

      Cum creeaza producatorii de exceptie valoare imensa
      4.3 / 10 ( 4 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2019
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      308
      ISBN:
      9786069135280
      Add to cart
      4800
      Next Day Delivery! In stock
      Today by bike delivery
      Next Day Delivery!

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Volumul de fata este un raspuns cat se poate de complet la intrebarile: Cum au ajuns ei miliardari? si Ce calitati, abilitati si mentalitati i-au ajutat pe acesti oameni sa schimbe lumea cu afacerile lor? Este vorba mai exact despre acei miliardari care si-au creat averile prin forte proprii gratie inteligentei, imaginatiei, intuitiei sau pur si simplu, unui al saselea simt care i-a ajutat sa vada o nevoie pe care lumea o avea, gasind totodata si solutia pentru a o satisface. Cei doi autori evidentiaza trasaturile distinctive ale acestor oameni valorosi, pentru a invata sa le recunosti si sa le atragi in compania ta, sau, de ce nu, pentru a deveni tu insuti unul dintre ei. O minunata carte de business si leadership care te va ajuta sa patrunzi in mintea miliardarilor pe cont propriu.


      Dincolo de continutul referitor la modalitatea prin care niste oameni obisnuiti au devenit miliardari prin forte proprii, care starneste curiozitatea oricarui cititor, „Efectul miliardarului prin forte proprii” reprezinta si un instrument excelent pentru liderii si managerii din companii, pentru ca ii ajuta sa selecteze si sa valorifice mai eficient forta de munca, invatandu-i sa identifice mintile sclipitoare care pot face diferenta pentru afacerile lor.


      John Sviokla este un fost absolvent al universitatii Harvard si detinatorul unui master si al unui doctorat la Harvard Business School. A fost pentru mult timp consultant pe probleme de inovatie la PricewaterhouseCoopers (PwC), unde si-a folosit experienta acumulata in decurs de 30 de ani pe probleme de: comportamentul clientilor, economie, psihologie, economie comportamentala, sociologie, strategie de afaceri, analiza de retea, masurare si leadership.

      Mitch Cohen a fost vicepresedintele PricewaterhouseCoopers (PwC) - cea mai mare companie de servicii profesionale, consultanta si audit din lume – activand actualmente ca angel investor si autor. In cei 33 de ani petrecuti in cadrul PwC, dintre care 22 ca partener, a interactionat frecvent cu lideri din domeniul telecomunicatiilor si tehnologiei, ai unor companii aflate in topul Fortune 500. Este absolvent al Penn State University unde a obtinut o diploma in contabilitate si se autodefineste ca fiind un pasionat jucator de golf si un „sclav al plajei.”

      Selectia miliardarilor prezenti in cartea de fata s-a facut din lista „Miliardarii lumii”, intocmita de Forbes in 2012. Din ea au fost eliminati miliardarii care au mostenit averea de la parinti sau alte rude si au fost pastrati cei care activeaza in medii unde predomina pietele rezonabil de transparente si competitive. Astfel s-a ajuns la o lista de 600 de oameni din care au fost pastrati doar 120. In legatura cu acestia, cei doi autori au facut o documentare asidua care a inclus in unele cazuri si intervievarea acestora. Miliardarii alesi de John Sviokla si Mitch Cohen indeplinesc criteriul responsabilitatii, mare parte dintre acestia fiind semnatari ai The Giving Pledge, promitand sa doneze mai mult de jumatate din averea lor neta si o parte semnificativa dintre ei fiind activi in actiuni filantropice sau in proiecte sociale. Potrivit celor doi autori, miliardarii prin forte proprii sunt persoane care:


      „Prezinta adesea tendinte antreprenoriale timpurii: mai mult de 50 la suta au avut o prima slujba inainte de implinirea varstei de 18 ani; aproape 30 la suta si-au lansat prima activitate antreprenoriala inainte sa implineasca 22 de ani si aproape 75 la suta inainte de 30 de ani. Retine ca, desi unii miliardari au avut o copilarie modesta, care a necesitat o intrare timpurie in campul muncii, acestia sunt in minoritate: peste 75 la suta dintre miliardarii prin forte proprii au crescut in familii cu un nivel ridicat de bunastare, din clasa de mijloc sau mai sus.”


      Cei doi autori realizeaza profilul complet al miliardarului, in functie de datele reiesite din cercetarile lor, precizand ca acestia nu sunt neaparat mai destepti, mai muncitori sau mai norocosi decat noi ceilalti, si ca ceea ce i-a ajutat sa se diferentieze de semenii lor prin veniturile colosale realizate a fost mentalitatea lor de „producatori” si spiritul lor inovator. Miliardarii sunt cei care au antenele directionate atent catre lume si nevoile ei, fiind capabili sa intrevada rapid noi produse, servicii, strategii si modele de business. La fel de adevarat este insa si faptul ca, ei reprezinta o minoritate foarte valoroasa:


      „In 2012, existau mai mult de opt sute de miliardari prin forte proprii in intreaga lume; ei reprezentau mai bine de doua treimi din totalul populatiei miliardare. La nivel global, averea miliardarilor a crescut mai repede decat economia mondiala, de peste trei ori, de la 2 la suta la 7 la suta din PIB, intre 1987 si 2012.”

      Bine ai venit asadar la bordul unei lecturi despre miliardari si imperiile cladite de ei, dar si despre ce ii face pe acesti oameni atat de asemanatori noua… atat de diferiti.
      Vei afla asadar:
      • de unde vin ideile de un miliard de dolari ale producatorilor;
      • care este perspectiva producatorului asupra timpului si sincronizarii;
      • procesul prin care producatorii iau masuri ca sa transforme o idee buna intr-o realitate extrem de valoroasa;
      • care este atitudinea producatorului fata de risc;
      • practica de leadership a producatorului;
      • zonele specifice in care manageri si organizatii intregi se pot dezvolta pentru a identifica, angaja, perfectiona si retine mai bine mai multi producatori.
      Vei descoperi de asemenea, pe masura ce te „vei afunda” tot mai adanc in lectura si odata cu fiecare miliardar adus in discutie, noi caracteristici, aptitudini, atitudini si mentalitati care ii ajuta pe miliardari sa ajunga la acest statut, sa isi depaseasca conditia si sa faca o diferenta in lumea in care traim. Autorul descifreaza totodata psihologia acestor indivizi oferindu-ti argumente solide din punct de vedere stiintific.
      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.