Timp îndelungat, emoţiile au fost ignorate şi la mare preţ au fost raţiunea şi eficienţa. Numai că oamenii sunt influenţaţi în primul rând de sentimente atunci când iau o decizie.
Dan Hill şi-a propus să afle cum trebuie conduse companiile şi afacerile în secolul XXI. În Emotionomics, face o analiză concisă a acelor idei din psihologie şi psihiatrie care explică modul nostru de funcţionare.
Emotionomics ne spune cum poate fi micşorată distanţa dintre a spune şi a simţi. Codul emoţional, odată stăpânit, oferă cheia pentru o mai bună gestionare a dinamicii care determină vânzările şi productivitatea unei companii.
"Se ştie că sentimentele sunt importante, dar ne-au lipsit vocabularul şi instrumentele necesare pentru a surprinde şi a le măsura semnalele şi impactul emoţional. Citiţi această carte pentru ca următoarea campanie de piaţă pe care o organizaţi să se concretizeze într-un volum mare de vânzări." Philip Kotler
"Pregătiţi-vă pentru o călătorie senzaţională. În această incursiune fascinantă în realitatea lumii de azi, Dan Hill vă poartă de la expresiile faciale la semnele de circulaţie. Veţi descoperi ceva interesant pe fiecare pagină." Seth Godin
"Într-o lume în care apar concomitent o mulţime de produse şi servicii, câştigă cele care ne provoacă o reacţie emoţională pozitivă. Emotionomics ne ajută să înţelegem mai bine marea provocare a vieţii şi a lumii afacerilor: mintea omenească." Scott Bedbury, CEO Brandstream, autor al lucrării A New Brand World
"Emotionomics este cea mai dinamică şi pătrunzătoare carte despre raportul dintre psihologia emoţiilor, neurologie, endocrinologie cu vânzările şi marketingul." Richard Boyatzis, profesor de psihologie şi comportament organizaţional, Western Reserve University