"Lucrarea de faţă îşi propune să abordeze problematica pe care o generează realizarea proceselor de evalaure îndreptate asupra rezultatelor şcolare şi, prin extensie, principalele funcţii şi implicaţii pe care acestea le au în contextul actului didactic. Una din caracteristicile evoluţiei teoriei şi practicii pedagogice, în ultimele decenii, o constituie recunoaşterea faptului că desfăşurarea activităţii didactice reprezintă o întrebare multivariată, întemeiată pe relaţii logice, a obiectivelor şi conţinuturilor acestuia de instruire şi de evaluare. Obiectivele şi conţinuturile sugerează comportamentele ce urmează să fie dezvoltate la cei instruiţi, dar şi modurile de evaluare a efectelor produse."
Categories:
Language:
Romana
Publishing Date:
2008
Publisher:
Page Count:
288
ISBN:
9789733023548
Dimensions: l: 14.5cm | H: 20.5cm
2600
Next Day Delivery!
In stock
Price applicable only to online purchases!
Free Gift Wrapping!
Free shipping over 150 RON
You can return it in 14 days
You got questions? Contact Us!

