Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru variațiunile de stocuri. Vă mulțumim pentru înțelegere

      Forta brandului
      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Categories:
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2008
      Publisher:
      Page Count:
      176
      ISBN:
      9789737241412
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Companiile cheltuiesc miliarde de dolari in fiecare an, in incercarea lor de a curta consumatorii. Investesc in forme exotice de publicitate, in programe de fidelizare, in softuri complexe si costisitoare de CRM... Rezultatul? Majoritatea companiilor nu sunt conectate la nivel emotional cu consumatorii. Desigur, strategiile lor pot fi „la moda”, iar reclamele lor pot fi demne de premiile de la Cannes. Dar, prea adesea, sumele investite nu se materializeaza in relatii durabile cu clientii.
      „ Forta brandului” va vorbeste despre relatiile cu brandurile, dar din perspectiva clientilor, nu a companiilor. Este plina de istorioare si de invataminte, culese si prelucrate de catre Gallup Organization, care are o experienta de peste 60 de ani in studierea psihologiei clientilor. Taria relatiilor intre clienti si branduri poate fi masurata. „Forta brandului” va va arata cum anume sa o faceti.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.