Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      Geografia turismului Ed. a III-a

      Geografia turismului Ed. a III-a

      METODE DE ANALIZA IN TURISM
      8.0 / 10 ( 1 votes)
      Categories:
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2014
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      356
      Edition:
      a III-a
      ISBN:
      9786062800659
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      PARTEA I - a NOTIUNI GENERALE DE GEOGRAFIA TURISMULUI

      Capitolul 1. ASPECTE GENERALE, CONTINUT, TERMINOLOGIE /11

      1.1. Geografia turismului – obiect interdisciplinar de studiu /11

      1.2. Concepte si definiri in Geografia turismului /15

      1.3. Organizatii internationale cu responsabilitati in domeniul turismului /25

      Capitolul 2. SCURT ISTORIC AL APARITIEI SI EVOLUTIEI CALATORIILOR TURISTICE /30

      2.1. Perioada antica /30

      2.2. Perioada evului mediu pana in secolul al XVII-lea /35

      2.3. Perioada engleza – secolele XVII-XVIII /38

      2.4. Perioada moderna – secolul XIX - inceputul secolului XX /41

      Capitolul 3. DIMENSIUNEA FENOMENULUI TURISTIC IN PERIOADA CONTEMPORANA /45

      3.1. Consolidarea turismului ca fenomen de masa /45

      3.2. Dimensiunea actuala a circulatiei turistice internationale /50

      3.3. Turismul si dezvoltarea durabila /59

      Capitolul 4. TIPURI SI FORME DE /65

      4.1. Criterii de clasificare si particularitati /65

      4.2. Noi tipuri si forme de turism /82

      Capitolul 5. BAZINELE TURISTICE ALE TERREI /91

      5.1. Bazinul turistic al Europei /92

      5.1.1. Exploatarea turistica a zonelor de litoral /92

      5.1.2. Amenajarea si valorificarea turistica a Muntilor Alpi /100

      5.1.3. Elementele componente si valorificarea spatiului turistic cultural european / 105

      5.2. Bazinul turistic al Americii si zonelor sale adiacente /135

      5.2.1. Oferta pentru turism litoral /137

      5.2.2. Obiective si zone consacrate pentru turismul cultural /141

      5.3. Bazinul turistic al Asiei, Australiei si Oceaniei /148

      5.3.1. Complexitatea obiectivelor turistice cultural-istorice /151

      5.3.2. Turismul de lux. Studiu de caz – Dubai – Emiratele Arabe Unite /165

      5.3.3. Turismul de pionierat. Studiu de caz – Muntii Himalaya /168

      5.4. Bazinul turistic al Africii /170

      PARTEA a II-a METODE SI INDICATORI DE ANALIZA PRIVIND ACTIVITATEA TURISTICA

      Capitolul 6. SISTEME STATISTICE UTILIZATE IN INDUSTRIA TURISMULUI /177

      6.1. Metode de obtinere a informatiei statistice /177

      6.2. Tipuri de indicatori turistici – criterii de clasificare/181

      Capitolul 7. INFRASTRUCTURA SI SERVICIILE DE TRANSPORT TURISTIC/186

      7.1. Transporturile turistice aeriene /187

      7.2. Transporturile turistice terestre /193

      7.3. Transporturile turistice navale /199

      Capitolul 8. STRUCTURI DE PRIMIRE TURISTICA / 201

      8.1. Structuri de cazare /201

      8.2. Unitatile si serviciile de alimentatie publica /211

      8.3. Structuri si servicii de agrement /215

      8.4. Forta de munca din turism / 221

      Capitolul 9. PIATA TURISTICA – CARACTERISTICI SI INDICATORI DE EVALUARE /224

      9.1. Particularitatile pietei turistice /224

      9.2. Cererea turistica si factorii determinanti ai consumului turistic /227

      9.2.1. Motivatia turistica /228

      9.2.2. Factorii sociali si economici /231

      9.3. Oferta turistica si comercializarea produselor /234

      9.3.1. Politici destinate organizarii si lansarii ofertei turistice /235

      9.3.2. Comercializarea ofertei pe piata turistica /239

      PARTEA a III-a METODE SI INSTRUMENTE DE EVALUARE A CUNOSTINTELOR

      Capitolul 10. EVALUAREA SEMESTRIALA LA NIVELUL ORELOR DE CURS /247

      10.1. Proiectarea demersului de evaluare si examinare /247

      10.2. Tipuri de itemi. Recapitulare / 259

      10.2.1. Itemi cu alegere multipla / 259

      10.2.2. Itemi de completare a spatiilor libere / 270

      10.2.3. Itemi de asociere / selectie / 276

      10.2.4. Itemi pe baza de suport cartografic /281

      10.2.5. Itemi subiectivi (care solicita un raspuns deschis) / 287

      Capitolul 11. METODE COMPLEMENTARE DE EVALUARE SPECIFICE ORELOR DE SEMINAR /289

      11.1. Obiectivele seminarului de Geografia turismului /289

      11.2. Proiectul semestrial /291

      11.2.1. Organizarea si valorificarea spatiului turistic in (…tara sau regiunea turistica X…) /293

      11.2.2. Analiza indicatorilor de performanta turistica in regiunea geografica X /300

      BIBLIOGRAFIE /305

      ANEXA 1. Clasamentul mondial dupa indicatorii de performanta turistica – TOP 100 / 310

      ANEXA 2. Indicatorii de performanta turistica pentru principalele regiuni geografice ale Terrei /313

      ANEXA 3. Lista monumentelor inscrise in Patrimoniul Mondial

      U.N.E.S.C.O. /331


      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.