De la strategii de marketing si metode de dezvoltare online, pana la filozofia gandirii digitale, Ghidul Afacerii in Mediul Online iti ofera toate uneltele de care ai nevoie cand iti deschizi o noua afacere.
Recomand, cu incredere si deosebita placere cartea Ghidul Afacerii in Mediul Online scrisa de domnul Victor Marcoianu pe care il cunosc de peste 5 ani, perioada in care am desfasurat impreuna activitati profesionale si educatie. Ghidul Afacerii in Mediul Online explica amanuntit ce pasi trebuie sa se urmeze pentru a lansa si promova o afacere in mediul digital, mai ales in conditiile actuale in care mai toate afacerile se duc spre mediul online. - Conf.univ.dr.ing. Iustin Priescu
In anii de lucru ca dezvoltator software si manager de marketing am promovat numeroase afacerii in mediul online si am ajutat la crearea multor brand-uri de succes. Am avut ocazia de a lucra cu afacerii din domenii foarte diverse, pornind de la afacerii locale, la marketing-ul produselor de laborator, trupe de muzica, autori cunoscuti si saloane de frumusete, pana la universitati, mall-uri online si parcuri de distractii. Activitatea SenDesign se desfasoara pe tot globul: in Romania, in Europa, in Australia, in SUA, etc. Astfel am avut ocazia de a ma confrunta cu numeroase probleme atat de natura tehnica cat si de natura umana si psihologica. In baza experientei in domeniul dezvoltarii software, a marketing-ului in mediu digital si a crearii de brand-uri, am scris Ghidul Afacerii in Mediul Online pentru a te ajuta sa te dezvolti si sa te promovezi. Cartea ti se adreseaza daca tocmai iti deschizi o afacere sau esti o personalitate si doresti sa te promovezi in mediul online. [...] Pentru a parcurge acest ghid nu ai nevoie de cunostinte tehnice avansate, ci doar de rabdare, ambitie si curiozitate. Ghidul nu intra in detalii de programare si nu este un tutorial al creari unui website. Aici sunt enumerare si descrise metodele si principiile necesare pentru a-ti crea o prezenta online. [...] Citind Ghidul Afacerii in Mediul Online vei acumula notiuni elementare si tehnici vitale pentru a-ti crea un plan de marketing online. Vei afla ce trebuie sa stii cand comanzi sau iti creezi un website, in design-ul unui logo, in crearea paginilor de social media si imaginea in mediul online. Vom aborda si metode de popularizarea si cresterea traficului pe website si perceptia clientului asupra brand-ului. Vom explora metode inovative de a acoperi segmente cat mai largi de piata si a-ti trece brandul in tehnologia secolului 21. De ce ai nevoie de o aplicatie mobila si ce poti include pentru a fi cu un pas in fata concurentei. In incheiere, voi vorbi despre modul de a gandi online si de felul in care trebuie sa te comporti in mediul digital prin prisma experientelor mele cu clientii de-a lungul anilor. Filozofia succesului, greseli frecvente si prapastia lipsei de incredere. - Victor Marcoianu