„În sfârșit, o cristalizare și o explicație a growth hack-ing-ului în termeni ușor de înțeles precum și strategii și tactici de aplicare mai bune și reale.” - Alex Korchinski, Growth Hacker la Scribd
„Ryan captează puterea mentalității de growth hacker și o face accesibilă celor care lucrează în marketing, la companii de toate felurile și mărimile. Dacă nu observați o creștere a rezultatelor după lectura acestei cărți, ceva nu este în regulă cu produsul vostru.” - Sean Ellis, fost Growth Hacker la Dropbox și fondator al Qualaroo
Noua generație a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe marketingul tradițional. Fără lansări în presă, fără spoturi publicitare la TV sau afișe. În locul acestora ei s-au concentrat pe o nouă strategie – growth hacking – pentru a ajunge la cât mai mulți oameni, în ciuda bugetelor modeste alocate pentru marketing.
Autor al bestsellerului internațional Crede-mă, te mint!, Ryan Holiday este specialist în strategie media și un scriitor cunoscut în domeniul strategiei și afacerilor. După ce a renunțat la colegiu la vârsta de 19 ani pentru a fi ucenicul lui Robert Greene, autorul cărții Succes și putere: 48 de legi pentru a reuși în viață, a continuat prin a consilia mulți autori de bestselleruri și muzicieni cu multiple discuri de platină. A avut pentru mulți ani funcția de director de marketing la American Apparel, unde campaniile sale au fost folosite ca studiu de caz de către Twitter, YouTube și Google.