Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Comenzile plasate între 24.12, ora 12.00 și 28.12 vor fi procesate începând cu 29.12. Puteți însă comanda oricând un voucher cadou - bucuria care ajunge instant la destinație.
      Program special de Crăciun pentru asistență telefonică: 24.12: 9.00 - 17.00 / 25 - 28.12 - închis.

      Guerrilla Marketing

      Guerrilla Marketing

      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Categories:
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2006
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      260
      ISBN:
      9789738495302
      Dimensions: l: 15cm | H: 23cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Aceasta carte a fost conceputa sa te ajute in cea mai dificila problema. Ea te invata cum sa-ti incepi si sa-ti dezvolti o afacere la domiciliu.Ai putea intreba: Cum pot eu sa concurez cu marile companii? Cum pot eu sa sper ca o sa fiu capabil sa atrag clientii pe care ii vrea si o companie care cheltuieste sute de mii sau milioane de dolari anual numai pentru corespondenta directa? Cum pot sa-mi construiesc credibilitatea cand lucrez la domiciliu?Simplu. Marketingul de gherila iti ofera un avantaj decisiv tocmai pentru ca ai o afacere la domiciliu. Poti intoarce marimea concurentilor in defavoarea lor folosindu-ti flexibilitatea, nota personala si inalta calitate a produselor sau serviciilor tale spre a construi relatii directe cu clientii, relatii pe care o mare companie pur si simplu nu le poate construi. Exact asta vei afla din aceasta carte!Jay Conrad Levinson este autor a 42 de carti de marketing dintre care 14 fac parte din seria Guerrilla Marketing, „cea mai bine vanduta serie de carti din istorie”. Cartile lui au fost traduse in 37 de limbi si sunt folosite ca manuale de predare inclusiv in cursurile de MBA din intreaga lume. A creat inca din 1958 reclama pentru multe companii mari si mici din intreaga lume. A obtinut numeroase si prestigioase premii pentru grafica, reclama de televiziune, video si radio. Este lider al workshop-urilor in domeniul marketingului. Renumit profesionist in marketing, Jay Conrad Levinson a fost vicepresedinte al J. Walter Thomson Advetising si director de creatie la Leo Burnett Advertising inainte de a-si infiinta propria companie de consultanta in marketing, Guerrilla Marketing International.Seth Godin a absolvit Tufts University in 1982, cu o licenta in computere si filosofie. Ulterior a obtinut un MBA in marketing la Stanford Business School. Din 1983 si pana in 1986 a lucrat ca brand manager la Spinnaker Software, unde a condus echipa ce a creat prima generatie de produse multimedia. Seth Godin a fost vicepresedinte al departamentului de marketing direct de la Yahoo! pana in 2000, cand a decis sa-si consacre timpul scrisului si conferintelor.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.