Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email


Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      • English
      Login
      Librării
      Română
      • English
      Librării Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Coșul tău este gol.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Carte straina
      • Business si economie
      • Marketing si vanzari
      • Hitmakers: How Brands Influence Culture
      „Hitmakers: How Brands Influence Culture”  în librăriile Cărturești
      În această perioadă, nu putem garanta acuratețea stocurilor. Te invităm să ai un plan de rezervă pentru situațiile în care produsul dorit este de negăsit la raft sau a fost vândut.

      Acest articol este disponibil doar pentru comanda online.
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Hitmakers: How Brands Influence Culture

      Hitmakers: How Brands Influence Culture

      Ana Andjelic
      0.0 / 10 ( 0 voturi) Nota ta:
      Categorii:
      Publicitate si media, Marketing si vanzari
      Limba:
      Engleza
      Data publicarii:
      2024
      Editura:
      Routledge
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      220
      ISBN:
      9781032874463
      Dimensiuni: l: 15.6cm | H: 23.3cm | 1.2cm | 346g
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      28300
      Stoc furnizor
      Livrare în 2-3 săptămâni!
      Găsește-mă în librării!

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Modern brands are hitmakers. Knowing how to influence consumers through collaborations, merch, entertainment, brand codes, icons and other cultural products (and not through advertising) is a matter of strategy. In this book, world-renowned brand expert, Ana Andjelic, shows how modern brand strategy needs to be redefined as the strategy of cultural influence, how brands today influence culture, how brands should address audiences, and how the new approach to cultural hitmaking works organizationally and operationally.

      A cultural hit is an idea, content, or entertainment that a large number of consumers pay attention to, share and talk about. Once cultural hits become market hits, by lifting brand popularity or driving product sales, they have a strong financial return for a company. Brands are motivated to start producing as many cultural hits as possible, and these new formats replace traditional brand marketing strategies.

      In the book, Ana Andjelic clearly articulates the complexity of this modern brand building, and provides a set of practical examples and tools that can be used by brand strategists to produce a cultural hit.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.

      Linkuri utile

      • Despre Cărturești 
      • Joburi 
      • Asistență 
      • Livrare in librărie 
      • Costuri de transport 
      • Politica de confidențialitate 
      • Politică de retur 
      • Blog carturesti.ro 
      • Comandă prin SEAP/SICAP 
      

      Livrare gratuită

      pentru comenzi peste 150 de lei dacă toate produsele pot fi livrate într-un singur colet.

      

      Livrare internațională

      livrăm povești și comenzi care depășesc granițele, la un preț avantajos, oriunde în Europa (detalii)

      Follow Us

      

      Asistență telefonică

      Suport comenzi și ofertă online
      Luni - Vineri: 9:00 - 20:00 Sâmbată - Duminică: 10:00 - 18:00
      tel.: 0376 448 000 email: ecomenzi@carturesti.info

      Abonează-te la newsletter și ai -10% reducere la prima comandă

      Primește promoții, noutăți și oferte personalizate direct în Inbox




      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      • Documente si autorizații
      • Declarație accesibilitate
      © Direct Client Services SRL 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      CUI 11648548, J1999003061406
      Personalizează