Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Comenzile plasate între 24.12, ora 12.00 și 28.12 vor fi procesate începând cu 29.12. Puteți însă comanda oricând un voucher cadou - bucuria care ajunge instant la destinație.
      Program special de Crăciun pentru asistență telefonică: 24.12: 9.00 - 17.00 / 25 - 28.12 - închis.

      Hotelul

      Hotelul

      Economie si management
      5.5 / 10 ( 4 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2010
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      496
      Collection:
      Edition:
      a VI-a
      ISBN:
      9789731154862
      Dimensions: l: 15cm | H: 21cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      “Fin analist şi evaluator, Nicolae Lupu vă invită într-un labirint de norme şi standarde pe care, uneori, nici iniţiaţii nu le stăpânesc în întregime. Ar fi greşit dacă aş spune că volumul se adresează cunoscătorilor, pentru că, în aceeaşi măsură, el este un ghid complex pentru tinerii care vor să-şi construiască aici o carieră.”

      Lucrarea Hotelul. Economie si management. Editia a VI-a este o abordare monografica a sectorului activitatilor hoteliere, inclusiv de restaurant.Temele sunt abordate in ordine cvasicronologica, incepand cu studiul de piata si studiul de fezabilitate premergatoare construirii unui hotel - integrand o serie de premise ale acestuia din urma, precum sistemul uniform de contabilitate hoteliera. Urmeaza componentele mediului extern al intreprinderii hoteliere, incepand cu clientela. Un intreg modul este dedicat formelor de exploatare a hotelurilor, in primul rand a lanturilor hoteliere, aflate in evident progres si in Romania. Organizarea si exploatarea departamentelor cazare si alimentatie, incluzand elemente de tehnologie a activitatilor desfasurate, pot fi considerate nucleul intregii lucrari; de asemenea, sunt analizate caracteristicile altor prestatii hoteliere, ce da exemplu organizarea de conferinte si banchete, cazinoul, centrul de sanatate etc. In societatea moderna dezvoltarea productiei este conditionata de comercializare. De aceea, activitatii de marketing-vanzari si problemelor conexe le sunt consacrate modulul urmator. Conducerea prin bugete, evaluarea hotelurilor etc. apropie ultimul modul de problematica studiului de fezabilitate si, mai ales, de premisele acestuia.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.