Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      In competitie cu norocul

      In competitie cu norocul

      Povestea inovarii si a deciziei clientului
      7.3 / 10 ( 3 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2017
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      344
      ISBN:
      9786067222432
      Dimensions: l: 14.5cm | H: 20.5cm
      Add to cart
      1000
      Special Price!i
      The discount is applied to the reference price (the lowest price in the past 30 days).
      The discount is applied to online orders only.
      Next Day Delivery! In stock

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Christensen a revoluționat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptivă – o metodă de a prevedea modul în care pot reacționa competitorii la diferite tipuri de inovare. În cartea de față, el cercetează cealaltă latură a problemei: ce anume determină creșterea și cum poate fi generată aceasta.


      Christensen și coautorii săi susțin că orice manager își poate îmbunătăți lista de inovații profitabile, creând produse pe care clienții își vor dori nu doar să le angajeze, ci și să plătească pentru ele un preț mai mare ca să le poată aduce în viața lor. Important este să înțeleagă ce anume îi determină pe clienți să „angajeze” un produs sau un serviciu. Teoria sarcinilor dă speranțe noi de creștere companiilor nemulțumite de faptul că strădaniile lor rămân în voia norocului.

      Cartea aceasta descrie atent provocatorul cadru de referință al autorilor, explicând pe larg și cuprinzător teoria, argumentând motivele pentru care este predictivă și, cel mai important, arătând cum poate fi folosită pentru a îmbunătăți inovarea în realitatea practică.

      Această carte despre inovație, scrisă de Clayton Christensen, este o lectură obligatorie la Netflix.

      Reed Hastings, cofondator și CEO Netflix

      Pentru că îl admir pe Clay Christensen de foarte mult timp, am fost nerăbdător să citesc În competiție cu norocul, iar așteptările nu mi-au fost înșelate. Această carte are potențialul să schimbe modul în care privim inovația. Pentru că este interesantă și foarte bine scrisă, m-a făcut să mă gândesc serios la modul în care se dezvoltă Khan Academy. O recomand cu căldură.
      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.