Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      In fata timpului

      In fata timpului

      Istoria artei si anacronismul imaginilor
      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2021
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      290
      Collection:
      Translator:
      ISBN:
      9786069039168
      Dimensions: l: 13cm | H: 20cm
      Add to cart
      4500
      30% code:ARTSY30i
      The discount is granted by applying the code in the related field when placing the order.
      Next Day Delivery! In stock
      Today by bike delivery
      Next Day Delivery!

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      „În anul 2000, adică la o distanță de zece ani de la apariția volumului intitulat Devant l’image, devenit între timp referință inconturnabilă în domeniul studiilor vizuale, Georges Didi‑Huberman publică în aceeași colecție „Critique” a editurii pariziene Minuit un fel de continuare, pe care o numește simplu, dar incitant, Devant le temps. Duce astfel mai departe discuția despre supradeterminarea imaginilor și metoda istoriei artei, interogând de astă dată modelul istoriografic adoptat de aceasta, pertinența, rezistența, fisurile și alternativele lui. Punând problema timpului vizual, el deschide o reflecție de anvergură despre contribuția imaginilor la cunoașterea istoriei. A fi în fața timpului înseamnă să înțelegem că imaginea nu se subordonează unei traiectorii istorice prestabilite, că nu putem studia înscrierea imaginii în timp fără să examinăm și mișcarea inversă, adică înscrierea timpului în imagine. Dar dacă imaginea „rupe” timpul, după cum arată Didi‑Huberman în fiecare dintre studiile cuprinse în acest volum, atunci ce fel de practică devine istoria artei? Dacă imaginea ia istoria „în răspăr”, adică o supune unei logici a anacronismului, după cum reiese din reflecțiile pe care Didi‑Huberman le formulează aici citind atent și citând riguros autori precum Aby Warburg, Walter Benjamin sau Carl Einstein, atunci cum ne putem orienta în cultura vizuală, cum privim imaginile, cum vorbim și scriem despre ele, cum construim un discurs interpretativ adaptat la complexitatea lor fundamentală?” ( din postfața Laurei Marin)

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.