Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Intelegerea textelor si ariile curriculare
      Intelegerea textelor si ariile curriculare
      Intelegerea textelor si ariile curriculare
      Intelegerea textelor si ariile curriculare
      Intelegerea textelor si ariile curriculare
      Intelegerea textelor si ariile curriculare
      Intelegerea textelor si ariile curriculare

      Intelegerea textelor si ariile curriculare

      10.0 / 10 ( 1 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2019
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      432
      ISBN:
      9789734669189
      Dimensions: l: 16cm | H: 23.5cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Prin Înţelegerea textelor şi ariile curriculare, Mark Conley, unul dintre principalii cercetători în domeniul educaţiei de astăzi, le oferă profesorilor o gamă largă de idei, strategii şi tehnici care să-i ajute pe elevi să-şi dezvolte abilităţile de înţelegere a unui text – abilităţi legate de scris, citit, vorbire, ascultare, înţelegere şi deprinderile necesare în abordarea diferitelor arii curriculare. După o prezentare a contextului educaţional actual, în condiţiile unei revoluţii tehnologice cu implicaţii profunde asupra viitorului elevilor, volumul se concentrează pe specificul modului de planificare şi predare, subliniind necesitatea dobîndirii de către elevi a unor abilităţi esenţiale, precum activarea cunoştinţelor anterioare, creşterea nivelului de înţelegere sau dezvoltarea unei modalităţi de învăţare pe baza gîndirii critice. Sînt vizate de asemenea formarea identităţii elevilor sau capacitatea lor de a lua deciziile potrivite, dar şi responsabilitatea profesorilor şi exigenţele tot mai mari cu care se confruntă aceştia.


      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.