Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Introducere in publicitate

      Introducere in publicitate

      5.3 / 10 ( 6 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2009
      Publisher:
      Page Count:
      248
      ISBN:
      9789737111852
      Dimensions: l: 17cm | H: 24cm
      Unavailable
      Unavailable online

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Daca in Statele Unite sau in Europa occidentala teoria si practica publicitatii au fost institutionalizate de mult, sub forma modulelor curiculare sau chiar a facultatilor dedicate exclusiv studiului acestui domeniu la nivel universitar si postuniversitar, la noi abia acum se cristalizeaza cursurile de acest gen, in primul rind datorita nevoii de a furniza industriei autohtone oameni care sa intre in agentii nu numai cu pasiune si entuziasm, ci si cu un bagaj de cunostinte sistematice care sa le permita sa parcurga mult mai rapid etapele uceniciei.

      Introducere in publicitate este primul manual universitar din Romania care trateaza publicitatea dintr-o perspectiva concreta, pragmatica si profesionala, punind accent pe descrierea domeniului ca industrie si ca meserie. Autorii au realizat acest curs cu intentia de a le oferi celor interesati de advertising si de domeniile conexe informatii teoretice de baza despre principalele zone de activitate specifice publicitatii. Cursul vine pe un teren acoperit inca intr-o masura mult prea mica de traduceri izolate si, cu atat mai putin, de lucrari pornite din experienta practicienilor romani.

      Surse teoretice :: Scurt istoric al publicitatii :: Functiile publicitatii :: Rolul publicitatii in activitatea de marketing :: Agentia de publicitate :: Cercetarea pentru publicitate :: Strategia si planificarea :: Comportamentul consumatorului :: Creatia: de la brief la produsul finit :: Tehnici de creatie :: Media in publicitate :: Marketingul direct :: Comunicarea publicitara prin intermediul promotiilor :: Relatiile publice in publicitate :: Moduri de remunerare a unei agentii :: Considerente teoretice privind viitorul publicitatii

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.