Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Miercuri, 1 mai, serviciile de asistenţă telefonică şi cel de operare vor fi indisponibile. Toate comenzile plasate în această zi vor fi operate începând cu data de 2 mai. Vă mulţumim!

      raft
      Irational in mod previzibil. Fortele ascunse care ne influenteaza deciziile

      Irational in mod previzibil. Fortele ascunse care ne influenteaza deciziile

      7.1 / 10 ( 22 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2010
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      424
      Translator:
      Edition:
      I
      ISBN:
      9789731931371
      Dimensions: l: 14.5cm | H: 20.5cm
      Add to cart
      6500
      Next Day Delivery! In stock

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Suntem cu toţii mult mai puţin raţionali decât presupune teoria economică standard. În plus, aceste manifestări iraţionale de care noi dăm dovadă nu sunt nici întâmplătoare, nici absurde. Ele sunt sistematice şi, din moment ce le repetăm iar şi iar, sunt previzibile.

      Prin urmare, nu vi s‑ar părea logic să modificăm teoria economică standard, s‑o scoatem din spaţiul psihologiei naive (care adesea pică proba gândirii raţionale, a introspecţiei şi – cel mai important – a unei atente examinări empirice)?

      Exact acesta este lucrul pe care încearcă să‑l realizeze domeniul în formare al economiei comportamentale – precum şi cartea de faţă, ca mică parte din acest demers.

      Dan Ariely


      O carte splendidă, care te şi pune pe gânduri, te şi amuză, vorbind despre o mulţime de lucruri: începând cu forţa remediilor placebo şi terminând cu plăcerile unui pahar de Pepsi. Ariely dă în vileag festele subtile, dar redutabile, pe care ni le joacă propria minte şi ne arată cum putem să nu ne lăsăm păcăliţi.

      Jerome Groopman, profesor, Facultatea de Medicină Harvard


      Dan Ariely este un geniu al înţelegerii comportamentului uman. Niciun economist nu reuşeşte mai bine să dea la iveală şi să explice raţiunile ascunse ale alegerilor noastre bizare, pe piaţă şi în afara ei. Iraţional în mod previzibil ne va remodela, o dată pentru totdeauna, felul în care vedem lumea şi pe noi înşine.

      James Surowiecki, autorul cărţii The Wisdom of Crowds


      Iraţional în mod previzibil este nebunesc de originală. Ne arată de ce – mult mai adesea decât ne place să recunoaştem – oamenii fac greşeli prosteşti, uneori dezastruoase. Ariely nu doar că ne oferă o lectură fascinantă, ci ne face şi mult mai înţelepţi.

      George Akerlof, laureat al Premiului Nobel pentru economie în 2001 şi profesor de economie la University of California, Berkeley


      Cu tolba plină de experimente isteţe, idei interesante şi anecdote încântătoare, Dan Ariely este un ghid înţelept şi amuzant în înţelegerea metehnelor, a erorilor şi a gafelor comise de oameni în luarea deciziilor de zi cu zi.

      Daniel Gilbert, profesor de psihologie la Harvard University

      Content

      O notă către cititori

      Introducere

      Cum a ajuns un accident să mă conducă la iraţionalitate şi la cercetarea descrisă aici

      1. Adevărul despre relativitate

      De ce totul este relativ – chiar şi atunci când n‑ar trebui să fie

      2. Eroarea amăgitoare a conceptului de cerere şi ofertă

      De ce perlele – şi orice altceva – costă cât ochii din cap

      3. Cât costă un cost zero

      De ce plătim adesea prea mult atunci când nu plătim nimic

      4. Costul normelor sociale

      De ce suntem încântaţi să facem un lucru, dar nu şi când ne plăteşte cineva pentru el

      5. Influenţa excitării

      De ce când ne înfierbântăm ardem mai tare decât ne dăm seama

      6. Problema amânării şi a autocontrolului

      De ce nu ne putem determina să facem lucruri pe care vrem să le facem

      7. Preţul piperat al posesiunii

      De ce supraevaluăm ceea ce avem

      8. Prea multe uşi deschise

      De ce opţiunile ne distrag atenţia de la scopul nostru principal

      9. Efectul aşteptărilor

      De ce mintea vede ceea ce se aşteaptă să vadă

      10. Puterea preţului

      De ce aspirina de jumătate de dolar poate face ce nu poate aspirina de un cent

      11. Contextul caracterului nostru. Partea I

      De ce nu suntem cinstiţi şi ce putem face în privinţa asta

      12. Contextul caracterului nostru. Partea a II-a

      De ce suntem mai cinstiţi atunci când avem de‑a face cu bani numerar

      13. Bere şi prânzuri gratuite

      Ce este ştiinţa economiei comportamentale şi unde sunt prânzurile gratuite?

      Material-bonus adăugat pentru ediția extinsă și revizuită

      Reflecţii şi anecdote pe marginea câtorva capitole

      Gânduri despre criza creditelor ipotecare substandard şi consecinţele ei

      Mulţumiri

      Lista colaboratorilor

      Bibliografie şi recomandări de lectură

      Note
       

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.