Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      Managementul informatiei in media

      Managementul informatiei in media

      10.0 / 10 ( 3 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2019
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      346
      Collection:
      ISBN:
      9786067494525
      Dimensions: l: 13cm | H: 20cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      În calitate de cetățeni vrem și avem dreptul să știm ce se întâmplă în lume, în țară și în comunitatea din care facem parte. Dar cum știm că informațiile ce ne parvin zilnic din media vechi și noi sunt corecte și utile pentru viața noastră? Pornim de la premisa că sfera mediatică autohtonă este saturată de un amalgam de date, opinii, zvonuri, informații verificabile, dar și teorii ale conspirației.

      Această carte își propune și să fie un ghid anti-manipulare, care să echipeze cititorii cu instrumente ce le vor permite să distingă între adevăr și distorsiuni, între știri documentate și invenții, între informații și zvonuri, între știri adevărate și fake news.

      Raluca Petre a susținut doctoratul în sociologie la Graduate School for Social Research, Varșovia cu o teză despre schimbarea instituțională a mass-media din România. În prezent este conferențiar universitar la Universitatea Ovidius din Constanța, unde predă studii media. A publicat peste 25 de articole științifice în Germania, Franța, Polonia, Elveția și România.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.