Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Sărbătorim 24 de ani împreună și ai codul CARTU24 pentru -20% la toată oferta în stoc 24h

      Marketingul carierei

      Marketingul carierei

      O paradigma a marketingului contemporan
      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2020
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      244
      ISBN:
      9786061810116
      Dimensions: l: 17cm | H: 24cm
      Add to cart
      4490
      20% code:CARTU24i
      The discount is granted by applying the code in the related field when placing the order.
      Next Day Delivery! In stock

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Cartea scrisă de Ecaterina Coman și Gabriel Brătucu este destinată în primul rând specialiștilor în resurse umane dispuși să își lărgească orizonturile profesionale prin acceptarea unei perspective de marketing. După cum precizează chiar autorii în introducere, „viziunea de ansamblu a lucrării a fost sintetizată într-un cadru conceptual al marketingului carierei, care scoate în evidență necesitatea tratării angajaților ca pe clienți, iar cariera ca pe un produs pe care compania îl vinde pentru a crește angajamentul afectiv al angajaților valoroși și a obține un avantaj competitiv sustenabil”.

      În egală măsură, consider că această lucrare poate fi utilă oricărei persoane care intenționează să utilizeze o abordare de marketing în dezvoltarea propriei cariere, precum și specialiștilor, cercetătorilor și studenților în marketing, indiferent de domeniile lor de interes, întrucât orice incursiune într-un domeniu mai puțin cristalizat al marketingului (cum este și cel al marketingului carierei) poate să te facă să formulezi întrebări ale căror răspunsuri te conduc la o mai profundă înțelegere a marketingului în general.

      - Prof. univ. dr. Răzvan Zaharia, Departamentul de Marketing, Academia de Studii Economice din București -


      Din cuprins

      • Elaborarea programelor de dezvoltare a carierei
      • Obținerea avantajului competitiv
      • Evoluția pieței forței de muncă
      • Politici și strategii de marketing al carierei

      Despre autori

      Ecaterina COMAN este doctor în marketing, Universitatea Transilvania din Brașov.

      Gabriel BRĂTUCU este doctor în economie, profesor universitar și decan al Facultății de Științe economice și administrarea afacerilor, Universitatea Transilvania din Brașov.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.