Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      Marketingul inovatiilor in retail

      Marketingul inovatiilor in retail

      7.0 / 10 ( 2 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2021
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      219
      Collection:
      ISBN:
      9786062613235
      Dimensions: l: 16cm | H: 23cm
      Add to cart
      4200
      Next Day Delivery! In stock
      Today by bike delivery
      Next Day Delivery!

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Lucrarea ,,Marketingul Inovațiilor în Retail” evidențiază o structură logică, fiind dezvoltată în mod cuprinzător de la general spre particular.

      Concentrându-se asupra abordării marketingului inovației în contextul general de dezvoltare a domeniului și mai ales a societății bazate pe cunoaștere, autoarea evidențiază locul inovației în cadrul evoluției marketingului contemporan. Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat și de detaliat, evidențiindu-se diferite tipuri de inovare, rolurile personalului din organizații care se confruntă cu diferite aspecte, procese și probleme legate de inovație (activatori, căutători, creatori, dezvoltatori, executori, moderatori), cât și tipurile de inovații la care recurg companiile: inovația de produs, de proces, de marketing, specifică organizației, de susținere, disruptivă, sistemică.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.