Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email


Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      • English
      Login
      Librării
      Română
      • English
      Librării Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Coșul tău este gol.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Carte straina
      • Marketing si comunicare
      • Publicitate si media
      • McQuail's Media and Mass Communication Theory
      „McQuail's Media and Mass Communication Theory”  în librăriile Cărturești
      În această perioadă, nu putem garanta acuratețea stocurilor. Te invităm să ai un plan de rezervă pentru situațiile în care produsul dorit este de negăsit la raft sau a fost vândut.

      Acest articol este disponibil doar pentru comanda online.
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      McQuail's Media and Mass Communication Theory
      McQuail's Media and Mass Communication Theory

      McQuail's Media and Mass Communication Theory

      Denis Mcquail, Mark Deuze
      0.0 / 10 ( 0 voturi) Nota ta:
      Categorii:
      Publicitate si media
      Limba:
      Engleza
      Data publicarii:
      2020
      Editura:
      SAGE Publications Ltd
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      688
      Editia:
      7 Revised edition
      ISBN:
      9781473902510
      Dimensiuni: l: 24cm | H: 19cm | 712g
      Adaugă în coș
      Adaugă în wishlist

      49100
      Stoc furnizor
      Livrare în 2-3 săptămâni!
      Găsește-mă în librării!

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      A uniquely detailed, broad, balanced guide to the field of media and mass communication research, the new edition maintains the narrative into the world of pervasive, ubiquitous, mobile, social and always-online media we live in today. Including:

      • The integration of examples around politics and the public sphere into each chapter, as popular culture and politics become more regularly intertwined.

      • Increased focus on conceptualizing ‘mass’ media and communication and media theory in an age of big data, such as algorithmic culture, AI, platform economies, streaming, and mass self-communication.

      • Further discussion of what we want and expect of media and society in all chapters.

      • A new chapter: "A Canon of Media Effects" to integrate two previous chapters on the social-cultural effects of news, public opinion and political communication.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.

      Linkuri utile

      • Despre Cărturești 
      • Joburi 
      • Asistență 
      • Livrare in librărie 
      • Costuri de transport 
      • Politica de confidențialitate 
      • Politică de retur 
      • Blog carturesti.ro 
      • Comandă prin SEAP/SICAP 
      

      Livrare gratuită

      pentru comenzi peste 150 de lei dacă toate produsele pot fi livrate într-un singur colet.

      

      Livrare internațională

      livrăm povești și comenzi care depășesc granițele, la un preț avantajos, oriunde în Europa (detalii)

      Follow Us

      

      Asistență telefonică

      Suport comenzi și ofertă online
      Luni - Vineri: 9:00 - 20:00 Sâmbată - Duminică: 10:00 - 18:00
      tel.: 0376 448 000 email: ecomenzi@carturesti.info

      Abonează-te la newsletter și ai -10% reducere la prima comandă

      Primește promoții, noutăți și oferte personalizate direct în Inbox




      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      • Documente si autorizații
      • Declarație accesibilitate
      © Direct Client Services SRL 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      CUI 11648548, J1999003061406
      Personalizează