Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      Metode activ-participative folosite in predarea matematicii la ciclul primar

      Metode activ-participative folosite in predarea matematicii la ciclul primar

      5.0 / 10 ( 2 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2013
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      94
      ISBN:
      9786065834149
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Metode activ-participative folosite in predarea matematicii la ciclul primar:

      In clasele I –IV se insusesc notiunile de baza, „instrumentele” cu care elevul „va opera” pe tot parcursul vietii si pe care se cladeste intreg sistemul invatamantului matematic. Daca sunt predate in mod sistematic, tinandu-se seama de particularitatile de varsta ale elevilor, daca sunt insusite in mod constient si temeinic, cunostintele de matematica aduc o contributie deosebita la dezvoltarea gandirii logice si creatoare, la dezvoltarea spiritului de receptivitate a elevilor inca din ciclul primar. Prin invatarea matematicii se cultiva o serie de atitudini: de a gandi personal si activ, de a folosi analogii, de a analiza o problema si a o descompune in probleme simple etc.

      De asemenea se formeaza si o serie de aptitudini pentru matematica: capacitatea de a percepe selectiv, capacitatea de a trece de la aspectul diferentiat la cel integral sau invers, plurivalenta gandirii, capacitatea de a depune un efort concentrat. Cu „echipamentul” pe care-l dau aceste patru clase, elevul face intreaga „calatorie” in domeniul acestei stiinte. Multi copii intampina dificultati in invatarea matematicii pentru ca nu-si insusesc la timp aceste notiuni. Important este ca invatatorul sa respecte valoarea „formativa” a matematicii si sa prezinte elevilor aceste notiuni la nivelul particularitatilor psihice de intelegere.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.