Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Metode de publicitate testate
      Metode de publicitate testate

      Metode de publicitate testate

      4.4 / 10 ( 7 votes)
      Binding:
      Paperback
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2008
      Publisher:
      Page Count:
      391
      Country of Origin:
      SUA
      Original Language:
      Engleza
      Original Title:
      Tested Advertising Methods
      Text Colour:
      O culoare
      Cover Colour:
      Policromie
      Edition:
      I
      ISBN:
      9789738836556
      Dimensions: l: 14.5cm | H: 20.5cm | 2.5cm | 0.38g
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Iată "biblia" tehnicilor publicitare verificate, acum complet revizuită şi actualizată pentru a reflecta piaţa competitivă din prezent!

      Această a cincea ediţie a cărţii păstrează claritatea, analiza imparţială, experienţa testată de-a lungul timpului şi ideile premiate, prezentate în ediţia originală, pe care însă le actualizează până la momentul prezent. Prezintă tehnicile de vânzări verificate, care înlătură presupunerile din industria publicităţii, transformând-o într-o adevărată ştiinţă cu rezultate sigure. De exemplu, veţi învăţa cum să:

      * scrieţi titluri de efect
      * creşteţi puterea de vânzare a textului din reclamă
      * scrieţi un prim paragraf care să îl captiveze pe cititor
      * creaţi ilustraţii şi lay-out-uri care atrag atenţia
      * realizaţi reclame mai mici care să aibă rezultate mari
      * obţineţi mai multe solicitări în urma reclamelor publicate
      * creaţi reclame care să placă unei audienţe de masă

      Veţi descoperi totodată o secţiune complet nouă cu tehnici publicitare speciale destinate companiilor cu resurse limitate...secrete şi tehnici practice despre testarea reclamelor ... precum şi o mulţime de studii de caz actualizate şi reclame premiate ale lui John Caples.

      Aici găsiţi tehnici de vânzări verificate, care înlătură presupunerile din industria publicităţii, transformând-o într-o adevărată ştiinţă cu rezultate sigure. De la scrierea titlului până la lansarea ofertei...de la descoperirea mesajului potrivit şi până la includerea lui în text...de la realizarea unui layout care vinde şi până la aplicarea tuturor testelor practice posibile. Caples vă arată pas cu pas cum toate reclamele voastre se pot transforma în reclame de succes.

      Veţi învăţa de ce anumite reclame au succes, pe când altele eşuează. Veţi afla cum să scrieţi titluri care îi atrag pe cititori... cum să alegeţi ilustraţii care să vă vândă produsul... şi cum să găsiţi abordarea potrivită pentru publicul vostru ţintă. În plus, această "biblie" a publicităţii vă mai arată:

      * 3 metode prin care să obţineţi rezultate mari de la reclame mici
      * 35 formule verificate pentru a scrie titluri captivante şi reclame pentru campaniile de direct mail.
      * 20 metode prin care să creşteţi puterea de vânzare a textului
      * 32 tehnici care vor determina mai multe solicitări din partea consumatorilor în urma reclamelor voastre
      * 17 metode prin care să vă testaţi şi îmbunătăţiti reclamele
      * 3 secrete pentru a scrie texte entuziaste şi de efect

      Şi nu numai atât!

      Pornind de la noţiunile elementare pentru realizarea reclamelor de succes şi continuând cu metodele de îmbunătăţire ale reclamelor care nu au succes, această carte de referinţă însumează toate sfaturile verificate de care aveţi nevoie. Acum a fost actualizată pentru mediile curente, problemele cu care se confruntă publicitatea în prezent, şi pentru a vinde clienţilor pretenţioşi din ziua de azi.
       

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.