Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      Miros, deci exist

      Miros, deci exist

      6.0 / 10 ( 1 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2022
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      272
      Collection:
      Translator:
      ISBN:
      9786306522033
      Dimensions: l: 14cm | H: 21cm
      Add to cart
      5490
      Next Day Delivery! In stock

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Singurul scop al uneia dintre cele mai mari industrii din lume este acela de a face ca oamenii să nu miroasă a oameni. Încă din epoca medievală, mirosul uman a fost considerat primitiv și un semn al claselor de jos. Cei care își permiteau au investit în studii și experiențe și așa a luat naștere breasla parfumierilor, veșnic preocupați să inventeze amestecuri noi și incitante, iar astăzi industria parfumurilor este evaluată la zeci de miliarde de dolari, ceea ce sugerează cât de mult suntem dispuși să plătim pentru a ne masca adevăratul miros.

      Lumea insectelor • Mirosul adolescenței • Mirosul din genă • Mirosul fricii • În interiorul creierului • Mirosul fericirii • Câini, pisici, pinguini și crabi de pe Insula Crăciunului • Paradisul amenințat • Mirosul succesului • Factorul spaimă • Mirosul ambiției • O viață decisă de miros • Țânțarii și mirosul sângelui • O mică paranteză despre ciuperci • Mirosul speranței • Manipularea comportamentului uman • Mirosul inteligenței și mirosul prostiei • Mirosul viitorului • Fără gust, fără miros

      Mirosul este simțul cel mai puțin înțeles, o componentă vitală a experienței umane aflate de milioane de ani în continuă evoluție, cu nenumărate funcții – de avertizare, de atracție, de inducere în eroare, pe scurt, de supraviețuire.

      O altă modalitate prin care ne poate fi manipulat comportamentul este de a ne face mai dispuși să consumăm anumite bunuri. Și nu este o invenție nouă. Astăzi, manipularea clienților prin miros a devenit o artă. Uneori, „marfa adevărată“ nici măcar nu se află în preajma locului de vânzare.

      Cu câțiva ani în urmă, lucram în Japonia. După ce câteva săptămâni la rând m-am răsfățat cu un sushi minunat, am început să îmi doresc o pizza congelată. În timp ce alegeam ce să iau pentru acasă, am simțit brusc mirosul distinct de pizza proaspăt coaptă. Supermarketul avea o instalație de difuzare a unui miros sintetic de pizza, plasată chiar deasupra congelatorului! Și strategia a funcționat perfect.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.