Presupunand noi cai de comunicare, New Economy isi are propriul limbaj, a carui cunoastere, in contextul evolutiilor rapide din economie si tehnica, este imperios necesara. Intr-un stil informal, volumul preda intelesul a peste 1 000 de termeni actuali vehiculati in spatiul virtual.
Ce sa-ti mai spun eu despre vremurile pe care le traim. Stii si singur. Meserii noi, goana dupa banii, obsedati de succes, comunicarea si o latura de-a ei, negocierea, chestia cu marketigul si publicitatea, fara de care degeaba mai faci orice-ai face, angajari dupa criterii si cu metode care-ti par cel putin stranii, daca nu cumva de speriat. Ca sa nu mai punem la socoteala atatea concepte vehiculate, unele de-a dreptul revolutionare. Si, peste toate astea, internetul, revenind obsedant in orice discutie, in fapt tema in care sucomba pana si cea mai banala sueta. Iar tu, mic si pierdut in toate astea, stresat si aproape agresat de ele, nestiind de unde sa le mai apuci. Noroc - nu, nu cu Joe, desi, poate ca asa ar fi fost mai simplu - cu Niculescu, vezi bine, si cartile lui. Culegeri utile in zilele noastre in activitatea profesionala, dar si in cea mai face omul dupa iesirea de la serviciu, cartile colectiei se constituie in mici „concentrate“ tematice de actualitate, in masura sa aduca ceva mai multa lumina, cat sa deschida pofta unor aprofundari ulterioare, in cateva dintre directiile vietii trepidante de azi. Dictionarul celor mai utilizati 1.000 de termeni.