Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      Noi-gandim. Inovatie de masa, nu productie de masa

      Noi-gandim. Inovatie de masa, nu productie de masa

      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2010
      Publisher:
      Page Count:
      287
      Translator:
      ISBN:
      9789731931289
      Dimensions: l: 14.5cm | H: 20.5cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Noi-gândim tratează conflictul dintre colaborarea masivă, care i-a cucerit pe toţi cei conectaţi la internet, şi tentativele de îngrădire a colaborării.
      E una dintre luptele timpului nostru şi are loc la toate nivelurile, punând în discuţie democraţia, libera concurenţă şi proprietatea intelectuală. Implică atât China comunistă, cât şi birourile Microsoft (unde se caută soluţii pentru concurenţa programelor open source), industria muzicii şi a filmului.

      Soluţiile, ne spune Leadbeater, vor trebui să ţină cont de faptul că de-acum „utilizatorii” nu se mai mulţumesc cu rolul de spectatori. Îşi doresc să fie jucători iar motto-ul lor este: Gândim, deci existăm.

      Noi-gândim este ghidul fascinant al unei lumi noi, în care procesul de inovare din epoca internetului ne face să reevaluăm mare parte din ceea ce am considerat până acum adevărat. Concluziile la care ajunge Leadbeater sunt remarcabile. Matthew D`Ancona, Spectator

      Îi ajută pe cititori să formuleze întrebările fundamentale pentru deceniul următor. Director

      Noi-gândim este probabil cea mai controversată carte despre internet. Mai mult ca sigur o carte importantă, chiar şi pentru un sceptic ca mine. Noi-gândim o să vă inspire, o recomand cu cea mai mare căldură. Andrew Keen, Independent

      Am fost captivat de această carte. Subiectul este cât se poate de vast şi de îndrăzneţ. O lectură obligatorie pentru toţi cei care vor să înţeleagă motorul acestui secol. Colin Tweedy, Management Today