Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

sau email


Ai pierdut parola?
Produse 
Produse 
  • 
      • English
      Login
      Librării
      Română
      • English
      Librării Login
      Coșul tău
      Total RON Finalizare comandăComandă
      x
      
      Coșul tău este gol.
      Finalizare comandăComandă
      • carturesti.ro
      • Carte
      • Noile reguli de marketing şi PR
      „Noile reguli de marketing şi PR”  în librăriile Cărturești
      Există posibilitatea ca stocurile să varieze. Recomandăm să ai în vedere un plan de rezervă în cazul în care produsul dorit a fost vândut sau este de negăsit la raft.

      Acest articol este disponibil doar pentru comanda online.
      Puțintică răbdare...
      Unde ne găsești
      Noile reguli de marketing şi PR

      Noile reguli de marketing şi PR

      Cum sa ajungi direct la clienti prin retelele de socializare, bloguri, comunicate de presa, site-uri video si marketing viral
         Vezi mai multe
      8.5 / 10 ( 2 voturi) Nota ta:
      Categorii:
      Relatii publice, Marketing si vanzari
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2010
      Editura:
      Publica
      Nr. pagini:
      448
      Traducatori:
      Irina Henegar, Mircea Sabin Bors
      ISBN:
      9789731931500
      Dimensiuni: l: 14.5cm | H: 20.5cm
      Indisponibil
      Adaugă în wishlist

      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Pentru oamenii de pretutindeni care interacţionează pe web, vechile reguli de marketing şi PR pur şi simplu nu mai sunt valabile. Internetul a schimbat nu doar felul în care oamenii comunică şi interacţionează, dar a schimbat şi comunicarea dintre mediul de afaceri şi posibilii clienţi.

      Regulile s-au schimbat astăzi cu totul: o companie, un antreprenor sau un freelancer pot acum să li se adreseze şi fără intermediar clienţilor, stabilind o legătură directă – şi mult mai onestă – cu cei de care depinde succesul oricărei iniţiative de afaceri.

      Noile reguli de marketing şi PR arată cum poate fi folosit potenţialul pe care internetul îl oferă companiilor mici, organizaţiilor nonprofit, antreprenorilor, organizaţiilor politice, consultanţilor, trupelor rock şi chiar bisericilor. Vestea bună pe care o aduce David Meerman Scott este că prin mesaje bine gândite, care nu presupun bugete uriaşe, se poate ajunge la o nişă de cumpărători până acum neglijată.

      PRIMA EDIŢIE A NOILOR REGULI DE MARKETING ŞI PR S-A AFLAT PE LISTA DE BESTSELLERURI A BUSINESSWEEK TIMP DE ŞASE LUNI ŞI A FOST TRADUSĂ ÎN PESTE 20 DE LIMBI. ÎNTRE TIMP MEDIUL ONLINE S-A SCHIMBAT, AU APĂRUT FACEBOOK ŞI TWITTER, IAR AUTORUL ŞI-A COMPLETAT CARTEA, ADĂUGÂNDU-I O SUTĂ DE PAGINI DESPRE NOILE REGULI.

      "În cartea de faţă David Meerman Scott oferă instrucţiuni clare în privinţa utilizării instrumentelor web 2.0. Pentru că el a testat şi verificat aceste instrumente pe pielea lui, pe pielea miilor de contribuitori care i-au citit blogul şi au colaborat la prima ediţie a acestei cărţi. Noile reguli de marketing şi PR vorbesc despre o lume deschisă, despre o lume în care produsul nu mai este apanajul departamentului de cercetare-proiectare, iar comunicarea nu mai poate să rămână doar în sarcina celor de la PR." Ciprian Stăvar, trainer şi consultant de guerrilla marketing

      "Noile reguli de marketing şi PR este o carte despre cum se încalcă regulile şi cum se pot crea roluri noi în domenii marcate de funcţii tradiţionale. O carte bună, care merită citită şi care va dezmorţi atmosfera din lumea marketingului şi a relaţiilor cu publicul." Donovan Neale-May, director executiv, CMO Council

      "David Meerman Scott, în Noile reguli de marketing şi PR merge dincolo de tehnologie, explorând ramificaţiile internetului şi măsura în care el ţine de oameni. Scott a creat un set de reguli care arată cum se pot negocia aceste ramificaţii cu maximă eficienţă." Jay Conrad Levinson, autorul seriei Guerrilla Marketing

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.

      Linkuri utile

      • Despre Cărturești 
      • Joburi 
      • Asistență 
      • Livrare in librărie 
      • Costuri de transport 
      • Politica de confidențialitate 
      • Politică de retur 
      • Blog carturesti.ro 
      • Comandă prin SEAP/SICAP 
      

      Livrare gratuită

      pentru comenzi peste 150 de lei dacă toate produsele pot fi livrate într-un singur colet.

      

      Livrare internațională

      livrăm povești și comenzi care depășesc granițele, la un preț avantajos, oriunde în Europa (detalii)

      Follow Us

      

      Asistență telefonică

      Suport comenzi și ofertă online
      Luni - Vineri: 9:00 - 20:00 Sâmbată - Duminică: 10:00 - 18:00
      tel.: 0376 448 000 email: ecomenzi@carturesti.info

      Abonează-te la newsletter și ai -10% reducere la prima comandă

      Primește promoții, noutăți și oferte personalizate direct în Inbox




      • Termeni & condiții
      • Politică Cookie-uri
      • ANPC
      • Documente si autorizații
      • Declarație accesibilitate
      © Direct Client Services SRL 2025 | ® Conținut cu drepturi protejate
      CUI 11648548, J1999003061406
      Personalizează