Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori responsabili si critici ai mesajelor persuasive, dar si sa ne ajute sa fim eficienti cind incercam sa ii persuadam pe ceilalti. Volumul se adreseaza studentilor si celor care lucreaza in domeniul relatiilor publice, al publicitatii sau in mass-media, furnizindu-le nu doar instrumente eficiente de analiza a strategiilor si tehnicilor persuasiunii moderne, ci si o gama variata de exemple interesante din mediul american, mai putin cunoscute, poate, publicului romanesc.
Categories:
Binding:
Paperback
Language:
Romana
Publishing Date:
2003
Publisher:
Page Count:
504
ISBN-10:
9736839494
Country of Origin:
SUA
Original Language:
Engleza
Original Title:
Persuasion: Reception and Responsibility
Text Colour:
O culoare
Cover Colour:
Policromie
Edition:
I
ISBN:
9789736839498
Dimensions: l: 16cm | H: 23.5cm | 3cm | 566g
1500
Available in store
Price applicable only to online purchases!
Free Gift Wrapping!
Free shipping over 150 RON
You can return it in 14 days
You got questions? Contact Us!

