Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      Primul an de marketing

      Primul an de marketing

      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2019
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      336
      ISBN:
      9786069922927
      Dimensions: l: 13cm | H: 20cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      În România postcomunistă, comerțul reprezintă un pilon solid al economiei. În acest fel, marketingul a devenit esențial pentru dezvoltarea pieței, a afacerilor și a economiei. Marketingul este un motor al dezvoltării societății, în ansamblu. De aici rezultă importanța acestei discipline.

      14 interviuri față în față cu cei mai importanți oameni de marketing din România, cu o experiență dobândită începând cu anii ’90. Aceștia sunt primii români care au muncit în marketing. Majoritatea acestora au fost angajați de primele multinaționale care au venit în România.

      Prin aceste interviuri, carte își propune:

      - prezentarea celor mai experimentați români din acest domeniu.

      - recuperarea istoriei recente a României, privită din perpectiva economică și de business. Anii ’90 sunt cei mai tulburători și fascinanți de după Revoluție, când toate lumea românească se schimba cu o mare viteză, câutându-și drumul spre capitalism.

      De ce această carte? O mărturie originală despre un domeniu foarte la modă în prezent, dar aproape necunoscut la începutul anilor ’90.

      Teme de discuție:

      - Cum ați ajuns să lucrați în marketing?

      - Cum și unde ați învățat marketing? Teoria ca teorie, dar practica te mânca în anii '90?

      - Lucrul cu echipele de atunci.

      - Mentorii și oamenii care v-au marcat în acei ani.

      - Campanii realizate în acei ani.

      - În ce consta, în fapt, munca dvs în marketingul acelor ani?

      - Cum era piața românească?

      - Cum erau consumatorii?

      - Relațiile cu agențiile de publicitate și cu media existente în acei ani.

      - Cum erau rețelele de distribuție?

      - Dar bugetele de marketing?

      - Ce obiective profesionale aveați atunci?

      - Succese și insuccese.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.