Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Primul an de publicitate

      Primul an de publicitate

      8.0 / 10 ( 1 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2013
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      ISBN:
      9786069284575
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      „Primul an de publicitate” cuprinde 13 interviuri cu primii antreprenori români, care au înființat agenții de publicitate la începutul anilor ’90. Este o carte despre începuturile unei industrii necunoscute în România, despre oamenii care au avut curajul și energia de a porni de la zero într-un domeniu pe care nu-l cunoșteau.

      Întâmplările, emoțiile, spaimele de atunci, toate transpuse în interviurile realizate pe parcursul ultimului an, conturează nu numai punctul de pornire al publicității românești, ci și o Românie a anilor ’90 cu oameni plini de speranțe și încredere.

      Cei 13 interlocutori cu care autorul a intrat in dialog pe parcursul celor 285 de pagini ale cartii sunt: Radu Florescu (Saatchi&Saatchi), Cristian Burci (Graffiti), Bogdan Enoiu (McCann), Adrian Drăghici (RomKU), Veronica Savanciuc (Lowe), Mihail Vârtosu (Grey), Dragoș Grigoriu (Tempo), Mihaela Rus (Vitrina Advertising), Alexandru Doru Spătaru (Front Line Marketing), Gabriel Faflei (Monopoly Media), Ioana și Ștefan Iordache (Leo Burnett) și Teddy Dumitrescu (Publicis).

      Petre Barbu este ziarist și scriitor. Primele articole despre agențiile de publicitate le-a scris începând cu anul 1993. De aproape 20 de ani scrie în presă despre industria de publicitate și media din România.

      Scriitorul Petre Barbu a debutat editorial cu volumul de nuvele Tricoul portocaliu fără număr de concurs, Editura Cartea Românească, 1993. A publicat romanele: Dumnezeu binecuvântează America, Editura Nemira, 1995; Ultima tresărire a submarinului legionar, Editura Nemira, 1998 și Blazare, Editura Polirom, 2005.

      A mai publicat volumul Teatru, Editura Unitext, 2003 și volumul de schițe și nuvele Până la capătul liniei, Editura Cartea Românească, 2012.
       

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.