Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Sărbătorim 24 de ani împreună și ai codul CARTU24 pentru -20% la toată oferta în stoc 24h

      Psihologia banilor

      Psihologia banilor

      Lectii nemuritoare despre avutie, lacomie si fericire
      5.6 / 10 ( 132 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2022
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      320
      ISBN:
      9786303030364
      Dimensions: l: 13cm | H: 20cm
      Add to cart
      4900
      20% code:CARTU24i
      The discount is granted by applying the code in the related field when placing the order.
      Next Day Delivery! In stock

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Psihologia banilor: Lecții nemuritoare despre avuție, lăcomie și fericire / The Psychology of Money: Timeless lessons on wealth, greed, and happiness de Morgan Housel este cartea care te va face să conștientizezi faptul că succesul financiar nu depinde atât de mult de nivelul nostru de inteligență, ci mai degrabă de felul în care știm să ne comportăm și să ne raportăm la bani. Asta pentru că este dovedit faptul că geniile lipsite de control asupra emoțiilor lor pot fi adevărate dezastre financiare, în timp ce, oamenii de rând care nu au niciun fel de educație financiară pot deveni bogați dacă își însușesc câteva aptitudini comportamentale simple. Așadar, a venit timpul să te convingi că succesul financiar nu este vreo știință complicată, ci o aptitudine personală, în care felul în care te comporți este mai important decât ceea ce știi. Cartea de față te va ajuta totodată să înțelegi mai bine de ce se înglodează oamenii în datorii, de ce nu economisesc, de ce devin din ce în ce mai lacomi pe măsură ce se îmbogățesc, care sunt adevăratele beneficii pe care ni le pot aduce banii, dar și multe alte lucruri interesante referitoare la modalitățile extrem de diferite în care oameni diferiți se raportează la chestiunile referitoare la bani.

      Morgan Housel a fost editorialist pentru publicațiile The Motley Fool și The Wall Street Journal, activând actualmente ca partener al firmei de capital de risc The Collaborative Fund care finanțează startup-uri din domeniul tehnologiei.

      A câștigat de două ori premiul „Best in Business Award” din partea Society of American Business Editors and Writers (Societatea Editorilor și Scriitorilor de Afaceri Americani), a primit premiul „Sidney Award” din partea New York Times și a fost de două ori finalist în competiția Gerald Loeb la categoria „Distinguished Business and Financial Journalism” - dedicată profesioniștilor cu merite deosebite în domeniul jurnalismului financiar și de afaceri. Morgan Housel locuiește în Seattle împreună cu soția sa și cei doi copii ai lor.

      Cartea de față este împărțită în 20 de capitole care descriu cele mai paradoxale caracteristici ale psihologiei banilor în opinia autorului. Capitolele gravitează în jurul unei teme comune - banii, dar sunt de sine stătătoare, înțelegerea fiecăruia dintre ele nedepinzând de parcurgerea celui precedent. Lectura acestui volum, bogat în povești cu tâlc referitoare la atitudinea pe care au abordat-o diverse personalități vizavi de bani, economii, cheltuieli și investiții te va ajuta să îți schimbi mentalitatea cu privire la fiecare dintre aceste aspecte, să iei decizii financiare mai bune și să te bucuri de mai multă prosperitate și de o viață mai bogată din toate punctele de vedere.

      1. Nimeni nu este nebun

      În această secțiune a cărții vei citi o serie de povești și studii de caz care te vor convinge cât de diferite sunt percepțiile noastre asupra banilor în funcție de experiențele individuale de care am avut parte pe parcursul vieții. Vei vedea astfel că ceea ce trăiești pe propria piele este mai convingător decât ceea ce înveți din pățaniile altora. Pentru că, cu toții trecem prin viață ancorați într-o serie de opinii despre modul în care funcționează banii, care variază considerabil de la o persoană la alta. Astfel, ceea ce ție ți se pare nebunesc, altora li se poate părea perfect logic. Așa se face de exemplu că, oamenii săraci din America cheltuiesc cele mai mari sume de bani pe bilete de loterie (în jur de 400 de dolari). În mod paradoxal însă, 40% dintre americani nu dispun de 400 de dolari în caz de urgență… Însă ceea ce pentru logica noastră pare un lucru de-a dreptul nebunesc, pentru acești oameni reprezintă o șansă în plus spre o viață mai bună…

      2. Noroc & risc: „Nimic nu este într-atât de bun sau de rău precum pare.”

      Aceasta este o poveste despre noroc și despre risc. O poveste despre Bill Gates și cel mai bun prieten al său din primii ani de școală, Kent Evans. Deși ambii au fost la fel de inteligenți și de talentați, doar Bill Gates s-a bucurat de succes datorită calităților sale. Prietenul lui, din păcate, nu a fost la fel de norocos ca el… Așadar, ține cont pe viitor, când vei mai evalua succesul financiar al unei persoane, că nimic nu este niciodată într-atât de bun sau de rău precum pare.

      În continuare vedem cum teoria mai sus enunțată este pe rând confirmată de poveștile unor oameni de afaceri de succes precum: Cornelius Vanderbilt, John D. Rockefeller sau Benjamin Graham și concluzionăm că, trebuie să fim conștienți de faptul că uneori succesul nostru se datorează pur și simplu norocului și de aceea trebuie să fim recunoscători și să ne păstrăm modestia, iar alteori, când lucrurile merg prost, trebuie să ne putem ierta pe noi înșine și să dăm dovadă de compasiune.

      3. Niciodată destul: Când oamenii bogați fac lucruri nebunești.

      Te-ai gândit vreodată la pericolele care te pasc atunci când trăiești cu impresia că nu ai niciodată destul? Cele două povești relatate în această secțiune a cărții îți vor da de gândit în această privință. Este vorba despre exemplul lui Rajat Gupta care a rămas orfan în adolescență și care a ajuns la maturitate CEO-ul companiei McKinsey, ducând astfel o viață încununată de succes în ciuda startului defavorabil pe care l-a avut în viață. La un moment dat, pe când făcea parte din consiliul director al firmei Goldman Sachs, Gupta care avea deja destul, a vrut mai mult. Lăcomia a însemnat pentru Gupta închisoare și distrugerea iremediabilă a reputației. În aceeași situație a fost și Bernie Madoff, cel mai notoriu practicant al schemei Ponzi de la Charles Ponzi încoace, care se îmbogățise datorită firmei lui perfect legale specializată în formarea de piață și care, când a simțit că activitatea lui de bază nu mai era de ajuns, a trecut la afaceri ilegale.

      Te invit să meditezi la sfaturile pe care le oferă Morgan Housel tuturor celor care au sau vor avea la un moment dat un salariu sau o sumă de bani suficientă pentru a le acoperi toate nevoile rezonabile și o mare parte dintre dorințe. Sunt cât se poate de pertinente și de oportune…

      4. Confuzia efectului compus

      Efectul compus are un potențial enorm și atunci când vine vorba de atingerea succesului financiar și atunci când vine vorba de performanță.

      În ceea ce privește performanța financiară pe care o poți atinge grație efectului compus, Jim Simons, președintele fondului de hedging Renaissance Technologies, este cel mai bun exemplu. El și-a sporit anual averea începând din 1988 cu 66% prin efectul compus. Nimeni nu se apropie de acest record. Warren Buffett și-a sporit averea cu aproximativ 22% anual, adică o treime din ce a reușit Jim Simons. Cu toate acestea, Simons este cu 75% mai puțin bogat decât Buffett. Iar singurul vinovat pentru această diferență, este faptul că Simons și-a descoperit talentul de investitor la 50 de ani, pe când Buffett și-a descoperit pasiunea pentru bursă la 10 ani.

      Dacă James Simons ar fi avut același profit anual de 66% timp de 70 de ani, adică perioada în care Buffett și-a acumulat averea, acum ar avea – ține-te bine – șaizeci și trei de cvintilioane, nouă sute de cvadrilioane, șapte sute optzeci și unu de trilioane, șapte sute optzeci de miliarde, șapte sute patruzeci și opt de milioane, o sută șaizeci de mii de dolari.

      Reține așadar, investițiile bune nu se referă neapărat la câștigarea celui mai mare profit, ci la a câștiga un profit bun pe care să îl poți menține pe o perioadă cât mai lungă.

      5. A te îmbogăți vs. a rămâne bogat. Să faci investiții bune nu înseamnă neapărat să iei decizii bune. Înseamnă să eviți tot timpul să o dai în bară.

      Din această secțiune a cărții aflăm poveștile oarecum asemănătoare de viață a doi investitori de pe Wall Street și modul în care i-a afectat crahul bursier din octombrie 1929. Pe Jesse Livermore l-a transformat în unul dintre cei mai bogați oameni din lume, în timp ce pe Abraham Germansky l-a adus la sapă de lemn. În final, ambii au avut un sfârșit tragic.

      Reține așadar că, obținerea banilor și păstrarea banilor reprezintă două aptitudini diferite. Pentru a câștiga bani, este necesar să îți asumi riscuri, să fii optimist și să ieși la rampă, iar pentru a-i păstra, ai nevoie de opusul asumării riscurilor, adică de modestie și de teama că îți poți pierde banii la fel de repede cum i-ai câștigat. Trebuie să fii cumpătat și să accepți că cel puțin o parte din tot ceea ce ai agonisit se datorează norocului, așa că nu te poți baza pe ideea că succesul din trecut se va repeta la nesfârșit.

      Prin urmare, încearcă să reții și să aplici mentalitatea supraviețuirii care se rezumă la înțelegerea a trei chestiuni principale, despre care poți citi în acest capitol extrem de interesant!

      6. Puțin, dar bun. Poți să te înșeli în 50% din cazuri și tot să faci avere.

      Te-ai gândit vreodată că orice lucru semnificativ este rezultatul unui eveniment izolat? Sau că, de cele mai multe ori, cele mai mari eforturi ale noastre ajung să treacă neobservate, în timp ce un lucru mărunt, căruia nu îi acordăm nicio importanță, poate ajunge să genereze rezultate uriașe? Poveștile din această secțiune demonstrează acest lucru. Este vorba de cele referitoare la marele colecționar de artă Heinz Berggruen, realizatorul de filme de desene animate Walt Disney, sau la lumea afacerilor, unde, dacă un investitor de capital de risc face 50 de investiții, jumătate dintre ele eșuează, 10 se dovedesc a fi bunicele și una sau două reprezintă reușite importante care duc la un profit de 100%. La fel de adevărat este și faptul că, în majoritatea domeniilor de activitate, nu vedem decât produsul finit (succesul de care se bucură o personalitate sau o companie), nu și pierderile suferite care au dus la obținerea acelui succes (eșecurile, zilele proaste, munca depusă, privațiunile, etc).

      7. Libertate. Controlul asupra timpului tău reprezintă cele mai mari dividende pe care le poți cumpăra cu bani.

      Ce ne face fericiți? Psihologii au căzut de acord asupra faptului că sentimentul de a avea control asupra propriei vieți ne face fericiți pe cei mai mulți dintre noi, chiar mai fericiți decât dimensiunile casei în care locuim sau decât prestigiul pe care ni-l conferă locul de muncă.

      Din păcate însă, în comparație cu generațiile precedente, controlul pe care-l avem asupra timpului nostru s-a diminuat. Și cum controlul asupra propriului timp este un factor esențial în influențarea fericirii, nu ar trebui să ne surprindă deloc faptul că oamenii nu se simt mai fericiți, chiar dacă sunt, în medie, mai bogați ca niciodată.

      Află ce crede autorul că ar trebui să facem în această privință, citind acest capitol care îți va suscita cu siguranță atenția!

      8. Paradoxul omului din mașină. Nimeni nu este impresionat de averile tale la fel de mult ca tine.

      Oamenii se străduiesc să facă averi sperând că astfel vor câștiga respectul și admirația celor din jur. Dar de cele mai multe ori nu se întâmplă acest lucru. Pentru că posesiile nu ne ajută să câștigăm atenția și respectul oamenilor care am dori să ne respecte și să ne admire. Așadar, ține cont data viitoare când vei alerga după bani pentru a fi admirat și apreciat că există lucruri care îi atrag pe oameni la noi mult mai mult, ca de exemplu: modestia, bunătatea și empatia.

      9. Avuția este ceea ce nu se vede. Să cheltuiești bani pentru a le arăta oamenilor câți bani ai tu este cea mai rapidă modalitate de a-ți împuțina banii.

      Concluzia acestui capitol se bazează pe experiența proprie a autorului care a lucrat pentru o perioadă ca valet în Los Angeles. Parcând mașinile de lux ale unor presupuși oameni bogați, Morgan Housel și-a dat seama că de cele mai multe ori cei care conduceau mașini scumpe, nu erau foarte bogați, ci doar cheltuiau o sumă mare de bani pe rata la mașină.

      Observăm astfel că tindem să evaluăm avuția bazându-ne mai degrabă pe aparențe, decât pe realitate. Mașini. Case. Poze pe Instagram. Capitalismul modern a făcut o industrie valoroasă din a ajuta oamenii să se prefacă că dețin realmente succesul, dar adevărul este că lumea este plină de oameni care par modești, dar care sunt avuți în realitate, și de oameni care par bogați, dar care trăiesc la limita falimentului. Ține cont de acest lucru când te vei grăbi să evaluezi succesul celorlalți și când îți vei stabili obiectivele!

      10. Economisește bani. Singurul factor pe care îl poți controla generează unul dintre singurele lucruri care contează. Ce bine!

      Oamenii care depășesc un anumit venit se încadrează în trei categorii: cei care economisesc, cei care nu cred că pot economisi și cei care nu cred că au nevoie să economisească.

      Celor care se încadrează în ultimele două categorii, autorul le transmite următorul mesaj: poți să îți construiești o avere fără un venit mare, dar nu ai nicio șansă să îți construiești averea fără a economisi la modul cel mai conștiincios. Iar dacă ideea de a economisi te sperie, reține faptul că:

      Poți face economii dacă cheltuiești mai puțin.

      Poți cheltui mai puțin dacă îți dorești mai puțin.

      Și îți vei dori mai puțin dacă îți va păsa mai puțin de ceea ce cred alții despre tine.

      În plus, economisind poți obține avantajul de a dobândi mai mult control asupra timpului tău, pentru că beneficiile intangibile ale banilor pot fi mult mai valoroase și au un potențial mai mare de a-ți asigura fericirea decât lucrurile tangibile care sunt țintele evidente ale economiilor noastre.

      11. Rezonabil > Rațional. Să tinzi să fii mai degrabă rezonabil funcționează mai bine decât să încerci să fii calculat și rațional.

      Precizia nu este una din caracteristicile forte ale ființelor umane. Emoțiile în schimb, da. De aceea, nu trebuie să îți propui să fii calculat și rațional atunci când vine vorba de decizii financiare. Trebuie să îți propui doar să fii rezonabil. Iar a fi rezonabil este mai realist și îți garantează șanse mai mari să te ții de această abordare pe termen lung, ceea ce este extrem de important când vine vorba de gestionarea banilor.

      12. Surpriză! Istoria este studiul schimbării, folosit în mod ironic ca hartă a viitorului.

      O caracteristică interesantă a istoriei investițiilor este că, cu cât privești mai departe în trecut, cu atât ai mai multe șanse să examinezi o lume care nu mai are aplicabilitate în ziua de azi. Economiile evoluează și de aceea istoria recentă este cel mai adesea cel mai bun ghid către viitor. Asta nu înseamnă că trebuie să ignorăm istoria când ne gândim la bani, ci doar să ținem cont de faptul că, cu cât privești mai departe în trecut, cu atât ar trebui să fie mai generale învățămintele pe care le desprinzi.

      Este vorba mai exact de relația oamenilor cu lăcomia și frica, felul în care se comportă când sunt supuși stresului și felul în care reacționează la stimulente, care tind să rămână stabile în timp. În schimb, în ceea ce privește tendințele specifice, tranzacțiile specifice, sectoarele specifice, relațiile cauzale specifice privind piața și ceea ce ar trebui să facă oamenii cu banii lor, istoria nu ne mai poate ajuta prea mult.

      13. Marjă de eroare. Cea mai importantă parte a oricărui plan este să îți faci un plan pentru situația în care acesta nu va funcționa

      Trebuie să recunoaștem că nesiguranța, imprevizibilitatea și hazardul reprezintă o parte omniprezentă a vieții de zi cu zi. De aceea, indiferent despre ce aspect al acesteia este vorba, trebuie să ne calculăm întotdeauna o marjă de eroare. Iar când vine vorba de investiții financiare, rolul marjei de eroare este primordial. Pentru că, cel care lasă o marjă de eroare suficient de mare pentru o anumită parte a strategiei sale (numerar), încât să poată înfrunta greutățile din altă parte (acțiuni) are un avantaj față de cel care, atunci când se înșală, este falimentat.

      În plan general, reține faptul că o regulă care se aplică multor lucruri în viață, este că tot ce se poate strica, se va strica la un moment dat. Deci, dacă mai multe lucruri se bazează pe buna funcționare a unui singur lucru, iar acesta se defectează, numeri zilele până la catastrofă. Acesta este un punct unic de eșec. În cazul banilor, cel mai mare punct unic de eșec este să te bazezi exclusiv pe un salariu pentru a-ți achita cheltuielile pe termen scurt, fără să economisești bani pentru cheltuielile care se vor ivi în viitor.

      14. Te vei schimba. Planificarea pe termen lung este mai grea decât pare, pentru că obiectivele și dorințele oamenilor se schimbă în timp.

      Oamenii nu se pricep să facă previziuni în privința vieții lor viitoare. De aceea, ceea ce consideră bun pentru ei la 18 ani, vor concluziona că nu mai este bun pentru ei peste 20 de ani, indiferent că este vorba de serviciu, soț, soție sau alte alegeri pe care le-au făcut în trecut. Așa se face că în America, de exemplu, doar 27% dintre absolvenții de studii superioare au un loc de muncă pe specializarea lor. Și trebuie să recunoaștem faptul că un proaspăt părinte, la 30 de ani, își privește obiectivele de viață într-un fel pe care nici nu și l-ar fi putut închipui atunci când avea 18 ani și își stabilea țelurile profesionale. De aceea, autorul ne spune aici de ce să ținem cont atunci când luăm decizii pe termen lung, dar mai ales, ne sfătuiește să nu ezităm să abandonăm obiectivele pe care ni le-am propus la 18 ani și care nu mai corespund omului care am devenit între timp, pentru a nu ne chinui inutil.

      15. Nimic nu este gratis. Toate au un preț, dar nu toate prețurile sunt scrise pe etichetă.

      La fel ca orice lucru care merită osteneala, investițiile de succes impun un preț, și cu cât profiturile sunt mai mari, cu atât prețul plătit este mai ridicat. Iar monedele în care se plătește acest preț sunt volatilitatea, frica, îndoiala, nesiguranța și regretul – toate fiind ușor de ignorat, până ajungi să te confrunți cu ele în timp real. Incapacitatea de a recunoaște că investițiile au un preț ne determină să încercăm să obținem ceva, fără să dăm nimic în schimb. Încearcă să privești prețul pe care trebuie să îl plătești pentru a obține succesul ca pe ca pe o taxă (un preț care merită plătit pentru a primi ceva frumos în schimb), și nu ca pe o amendă (o penalizare care trebuie evitată) și vei căpăta mai mult curaj și mai multă energie pentru nu renunța.

      16. Tu și eu. Ai grijă să nu te iei după oamenii care joacă alt joc decât tine.


      Lăcomia poate duce la pierderi uriașe atunci când vine vorba de bani. Implozia bulei dot-com de la începutul anilor 2000 a redus averea gospodăriilor cu 6,2 trilioane de dolari. Sfârșitul bulei imobiliare a dus la o pierdere de mai bine de 8 trilioane de dolari. Vedem astfel cum bulele financiare pot avea efecte devastatoare asupra societății în general. Dar, de ce au loc bulele? De ce nu le putem preveni? Una dintre explicațiile posibile ar fi faptul că, deseori, investitorii, în naivitatea lor, se iau după alți investitori care joacă alt joc decât ei. Reține așadar lecția acestui capitol de a nu te lăsa convins de acțiunile și comportamentul unor oameni care nu joacă același joc ca tine, și alege întotdeauna să te ghidezi după propriile raționamente!

      17. Seducția pesimismului. Optimismul sună ca o prezentare de vânzări. Pesimismul sună de parcă cineva ar încerca să te ajute.


      Oamenii au tendința de a fi mai degrabă pesimiști atunci când vine vorba de bani decât optimiști. De ce se întâmplă acest lucru? Pentru că pesimismul reduce așteptările, micșorând distanța dintre rezultatele posibile și rezultatele care ți se par nemaipomenite. De aceea este atât de seducător. Pentru că atunci când te aștepți ca lucrurile să meargă prost – surpriza e cu atât mai mare dacă nu se întâmplă așa.

      În plus, ne reamintește autorul, avem toate motivele din lume ca să nu fim atât de pesimiști, și ne reamintește una dintre legile de aur ale economiei: împrejurările extrem de favorabile și extrem de nefavorabile rareori rămân neschimbate în timp, deoarece cererea și oferta se adaptează în moduri greu de prezis.

      18. Când crezi orice. Ficțiuni atrăgătoare, și de ce poveștile au o putere mai mare decât statisticile.

      Este interesant cum, noi oamenii, atunci când ne confruntăm cu anumite lucruri pe care nu le înțelegem, din cauză că ne dorim ca lumea complicată în care trăim să aibă sens, ne amăgim cu tot felul de povești al căror scop este să umple aceste goluri. Dar poveștile acestea nu sunt întotdeauna conforme cu realitatea, de aceea putem ajunge să ne formăm o imagine greșită asupra lumii în care trăim. În plan financiar, efectele acestor povești pot fi deopotrivă fascinante și înfricoșătoare. Pentru că atunci când nu înțelegi anumite lucruri despre modul cum funcționează lumea, s-ar putea să înțelegi complet greșit ceea ce se întâmplă la bursă și să prevezi greșit ceea ce se va întâmpla în viitor. Pentru că tu ești singurul om dintr-o lume întreagă care înțelege lumea așa cum o înțelegi tu. De aceea, nu ar trebui să acordăm atât de multă atenție previziunilor despre piață. Toate includ o doză serioasă de subiectivism…

      La nivel personal, sunt două lucruri pe care trebuie să le iei în calcul atunci când îți gestionezi banii într-o lume condusă de povești:

      1. Cu cât îți dorești mai mult ca un lucru să fie adevărat, cu atât ești mai dispus să crezi o poveste care supraestimează șansele să se întâmple așa.

      2. Cu toții avem o viziune incompletă asupra lumii. Dar creăm o poveste completă pentru a umple golurile.

      Poveștile care se spun au o putere uriașă atunci când vine vorba de societate în general și de economie, în special. Ele îi pot schimba cursul mai ceva decât statisticile foarte precise realizate de economiști. Când o poveste sperie oamenii, economia se zdruncină din toți rărunchii.

      19. Toate la un loc. Ce am învățat despre psihologia banilor tăi.

      Pe parcursul cărții vei găsi o mulțime de povești interesante cu care să îți delectezi mintea însetată de a afla lucruri noi. În această secțiune a cărții în schimb, vei găsi un rezumat al lecțiilor financiare din această carte care te vor ajuta să iei decizii financiare mai bune pe viitor.

      20. Mărturisiri. Psihologia banilor mei.

      Ultima secțiune a cărții vorbește despre mentalitatea autorului cu privire la bani și economii. Citește această secțiune dacă vrei să afli cum se raportează Morgan Housel la bani, cât economisește, cum investește și care crede el că este secretul stabilității financiare.

      În post-scriptum poți citi un scurt istoric al modului în care s-a format mentalitatea consumatorului american contemporan și care au fost evenimentele care i-au determinat pe americani să se obișnuiască să trăiască mai mult pe datorie decât învățând să se încadreze lună de lună în veniturile fixe.

      Te invit acum să meditezi asupra unui scurt fragment din carte și să îți faci ție însuți un serviciu, citind-o în întregime mai târziu:

      „Banii sunt peste tot, ne afectează pe toți și, pe cei mai mulți dintre noi, ne derutează. Fiecare om îi percepe oarecum diferit. Banii ne dau lecții care se aplică în multe sfere ale vieții, cum ar fi riscul, încrederea și fericirea. Puține subiecte ne oferă o lupă mai puternică pentru examinarea modelelor comportamentale umane decât banii. Este unul dintre cele mai mari spectacole de pe Pământ.”

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.