Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Sărbătorim 24 de ani împreună și ai codul CARTU24 pentru -20% la toată oferta în stoc 24h

      Psihologia credulitatii

      Psihologia credulitatii

      Cum sa stii in CINE sa ai incredere si in CE anume sa crezi
      10.0 / 10 ( 1 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2022
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      368
      Collection:
      Translator:
      ISBN:
      9786063390807
      Dimensions: l: 13.7cm | H: 20cm
      Add to cart
      6490
      20% code:CARTU24i
      The discount is granted by applying the code in the related field when placing the order.
      Next Day Delivery! Limited

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      De ce oamenii nu sunt atât de naivi pe cât am crede

      Psihologia credulității ne explică modul în care hotărâm în cine să avem încredere și ce ar trebui să credem – și argumentează că suntem destul de buni la a lua asemenea decizii. În această carte care ne lansează numeroase provocări, Hugo Mercier demonstrează cum aproape toate încercările de persuasiune a maselor – făcute de lideri religioși, de politicieni sau de oameni din publicitate – sunt menite eșecului lamentabil. Folosind cercetări recente din științele politice și din alte domenii, mergând de la istorie la antropologie, Mercier demonstrează că povestea naivității larg răspândite, în care un public credul este ușor de indus în eroare de demagogi și de șarlatani, este pur și simplu greșită.

      De ce este persuasiunea maselor atât de dificilă? Mercier folosește ultimele descoperiri ale psihologiei experimentale pentru a demonstra cum fiecare dintre noi este dotat cu mecanisme cognitive sofisticate de vigilență deschisă. Folosindu-se de o varietate de indicii, aceste mecanisme ne permit să fim vigilenți când vine vorba despre convingeri dăunătoare, în timp ce suntem destul de deschiși cât să ne schimbăm opinia când ne sunt prezentate dovezile potrivite. Chiar și eșecurile – când acceptăm confesiunile false, răspândim zvonuri sau ne lăsăm convinși de leacuri miraculoase – sunt mai bine explicate ca defecte ale unor mecanisme cognitive de altfel perfect funcționale decât ca simptome ale unei naivități generale.

      Psihologia credulității ne arată cum filtrăm fluxul de informație care ne înconjoară, argumentează că o facem bine și ne explică cum am putea să o facem și mai bine.

      HUGO MERCIER este cercetător specializat în științe cognitive la Institutul Jean Nicod din Paris și coautorul cărții The Enigma of Reason. Locuiește în Nantes

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.