Login / Înregistrare
ÎN GRABĂ? FOLOSEȘTE:

or email


Lost your password?
Products 
Products 
  • 
      • Română
      Login
      Stores
      English
      • Română
      Stores Login
      Your cart
      Total RON CheckoutComandă
      x
      
      Your cart is empty.
      CheckoutComandă
      ×

      Din cauza încărcării excepționale din această perioadă, există posibilitatea să apară mici întârzieri la livrare.

      • carturesti.ro
      • Books
      • Psychology
      • Social and group psychology
      • Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine
      „Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine”  în librăriile Cărturești
      În această perioadă, nu putem garanta acuratețea stocurilor. Te invităm să ai un plan de rezervă pentru situațiile în care produsul dorit este de negăsit la raft sau a fost vândut.

      This product is available only for online order.
      Puțintică răbdare...
      Where to find us
      Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine

      Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine

      Philip Zimbardo, Michael R. Leippe
         See more
      6.5 / 10 ( 4 votes) Your rating:
      Categories:
      Social and group psychology
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2022
      Publisher:
      Trei
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      736
      Collection:
      Psihologie. Psihoterapie
      Translator:
      Ruxandra Radulescu
      Original Title:
      The Psychology of Attitude Change and Social
      ISBN:
      9786064014771
      Dimensions: l: 14.5cm | H: 20.5cm
      Add to cart
      Add to wishlist

      10500
      Next Day Delivery! In stock
      Next Day Delivery!
      Find me in bookstores!

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Influența socială este prezentă peste tot. Funcționează oriunde, oricând. Pentru a funcționa în cel mai eficient mod în lumea în care trăim, e bine să știm cum și când să folosim influența socială, să fim în stare să recunoaștem când cineva încearcă să ne convingă de ceva și să înțelegem când să acceptăm sau să respingem tentativele altor persoane de a ne persuada. În volumul de față, autorii abordează în mod integrat o gamă largă de studii, teorii și aplicații practice din domeniul influenței sociale, acoperind toate subiectele principale din această sferă, printre care persuasiunea, complianța, conformismul, obediența, disonanța și autoatribuirea, condiționarea și învățarea socială, relația dintre atitudine și comportament, implicarea atitudinală, prejudecățile, comunicarea nonverbală și chiar influența subliminală. Teoriile psihologiei sociale sunt prezentate într-un stil antrenant și sunt ilustrate cu experimente și cercetări de teren descrise în detaliu, cu aplicații și exemple din viața cotidiană, astfel încât această carte să fie atât utilă în studierea influenței sociale, cât și agreabilă ca lectură.

      Philip G. Zimbardo a fost profesor de psihologie la Universitățile Stanford, Yale, New York și Columbia și a fost președinte al Asociației Americane de Psihologie. A scris numeroase articole și cărți, fiind cunoscut pentru remarcabilele cercetări din domeniul psihologiei sociale. La Editura Trei a apărut cartea sa Masculinitate furată. De ce tinerii bărbați întâmpină probleme și ce e de făcut.

      Michael R. Leippe este profesor de psihologie socială la John Jay College of Criminal Justice, City University of New York și a predat la St. Norbert College, Adelphi University, Saint Louis University și Illinois State University. A studiat efectele influenței sociale în diferite domenii, acordând un interes deosebit psihologiei mărturiei judiciare.

      Prin ce se caracterizau abilitățile retorice ale lui Martin Luther King, care l-au făcut să se remarce ca un extraordinar comunicator? Desigur, Martin Luther King a fost un vorbitor dinamic, care-și găsea cuvintele cu ușurință, un predicator experimentat care a adus în fața publicului larg o cadență extraordinară și un puternic apel la sentimente. King reușea să transmită publicului "energia" nonverbală adecvată. Expresiile sale faciale și tonalitățile speciale ale vocii sale – indicând furia, compasiunea, bucuria – se potriveau cu lucrurile pe care le spunea. Ascultându-l sau privindu-l, nu aveai niciodată sentimentul că vorbitorul ar fi nesincer sau neimplicat. Din contră, vedeai un om total dedicat unui ideal, înflăcărat de o viziune a modului în care societatea s-ar putea schimba în mai bine. - Autorii


      Bill simte că va fi și el "de gașcă" dacă fumează marijuana, iar prietenii lui îi dau asigurări că va fi un lucru atât plăcut, cât și fără riscuri. Dovezile arată că influența colegilor și prietenilor este motivul cel mai important pentru începerea consumului de marijuana. Dar oare va continua Bill să fumeze marijuana? Probabil că da. Un studiu în care a fost urmărită evoluția a mai mult de 600 de tineri din sudul Californiei pe o durată de opt ani, din școala gimnazială până când au împlinit 20 de ani, a arătat stabilitatea consumului de droguri. Cel mai bun predictor al consumului de droguri după liceu a fost dacă persoana a consumat droguri sau nu în perioada liceului
      . - Autorii

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.

      Useful links

      • About Carturesti 
      • Jobs 
      • Assistance 
      • Bookstore pickup delivery 
      • Transportation fees 
      • Confidentiality policy 
      • Return policy 
      • Blog carturesti.ro 
      • Order through SEAP 
      

      Free Delivery

      for orders of 150 RON value and above if all products can be shipped in one package.

      

      International Delivery

      we deliver stories and parcels that transcend borders, at great prices, everywhere in Europe (details)

      Follow Us

      

      Customer Service Phone Line

      Online offers and orders support
      Monday - Friday: 9:00 - 20:00 Saturday - Sunday: 10:00 - 18:00
      Phone No.: 0376 448 000 email: ecomenzi@carturesti.info

      Subscribe to our Newsletter and get 10% off your first order

      Sign up to receive our promotions, news and personalised offers straight to your inbox




      • Terms and Conditions of Use
      • Cookie Policy
      • ANPC
      • Documents and authorisations
      • Accessibility declaration
      © Direct Client Services SRL 2025 | ® Copyrighted contents
      CUI 11648548, J1999003061406
      Personalize