Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Publi-cetatea: Branduri de poveste

      Publi-cetatea: Branduri de poveste

      2.5 / 10 ( 2 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2019
      Publisher:
      Page Count:
      148
      ISBN:
      9786069923634
      Add to cart
      2999
      Next Day Delivery! In stock

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Aceasta carte are doua parti: Publi-Cetatea si Branduri de poveste.


      In prima parte, am adunat mai multe articole publicate in presa culturala si economica, pe teme de publicitate, branding, marketing si consum, relevante pentru rolul pe care toate aceste domenii l-au avut in schimbarile societale de dupa ’89. Sloganistic spus, Publi-Cetatea trateaza modul in care publicitatea influenteaza Cetatea.
      Cea de a doua sectiune a cartii aduna povesti ale unor branduri celebre, prezente in viata noastra cotidiana. Unele dintre ele sint studii de caz ale unor branduri romanesti „reinventate”: ROM Tricolor, CEC Bank, Gerovital, Eugenia.

      Altele povestesc patanii cu tilc ale occidentalizarii si globalizarii care au avut ca stindard branduri precum Coca-Cola, Pepsi, Bergenbier etc.
      Mai sint in aceasta sectiune si povesti romantate (de tip digest) ale unor branduri cu istorie tumultuoasa. Ele au facut parte dintr-o serie de articole, Glorii de galantar, pe care mi-a gazduit-o Adevarul, prin grija lui, acum zece-doisprezece ani. Desi documentate cu migala si trecute prin filtrul de interese al publicului romanesc, multe dintre aceste povesti au fost larg popularizate de comunicarea corporate a brandurilor insele. Astazi, ele fac parte din cultura generala consumerista. De aceea, din tot galantarul de Glorii, le-am pastrat anume pe cele mai relevante pentru piata romaneasca si pe cele mai amprentate de propriile mele opinii.

      Florin Dumitrescu

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.